Deadringer Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hva synes folket her om den nye ep'en til Manowar? Selv synes jeg den er relativt bra, men jeg håper den kommende skiva er hakket bedre. http://www.manowar.com/thesonsofodin/ Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 De gutta har virkelig hår på brøstet Lenke til kommentar
dauhau Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Manowar Skuffer aldri! "Other Bands Play, Manowar Kills!" Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Swords in the Wind and Hail the Kill and battle for the steel of mighty doom! of fire. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Dette likte jeg. Var ikke så keen på den forrige platen, den var grei nok, men dette lover godt for det kommende albumet. *When the battle begin, with swords in the wind. Hail, Gods of War* Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg likte ikke denne ep'en i starden, men nå liker jeg den virkelig kjempe godt. Godt de har fortsatt i samme spor som "Call to Arms". Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Åh-åh-åh.. Dette blir jo ren nytelse på ei CD_plate. Lenke til kommentar
Erman Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Hva synes folket her om den nye ep'en til Manowar? Selv synes jeg den er relativt bra, men jeg håper den kommende skiva er hakket bedre. http://www.manowar.com/thesonsofodin/ 7319667[/snapback] Vel.. Ifølge bandet kommer sangene i andre versjoner enn de som er på EPen. Odin skulle visstnok ikke være instrumental på albumet. Oi oi, spennannes! Endret 20. februar 2007 av Erman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå