Itw Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Hva er den ultimate sommersangen? Må jo være en sang med gøy rytme som får deg glad? Noen forslag? Mitt forslag er infinity med happy, den får meg glad, eller scooter med endless summer? Noen forslag? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 Hmm var jo ikke noen happy sang akkurat da Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Toploader - Dancing in the Moonlight Are&Odin - Klapp Klapp Lenke til kommentar
Itw Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 Ja hvorfor tenkte jeg ikke på are og odin de er jo råe Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Hmm var jo ikke noen happy sang akkurat da Neivel... Disse da kanskje: Desmond Dekker And The Aces - Israelites Roxy Music - Love Is The Drug The Specials - Ghost Town Señor Coconut Y Su Conjunto - Showroom Dummies Afrika Bambaataa & The Soul Sonic Force - Planet Rock The Fun Boy Three - The Lunatics Are Taking Over The Asylum The Human League - Being Boiled Stan Getz/João Gilberto feat. Astrud Gilberto - The Girl From Ipanema Pink Grease - Fever Willie Nelson - On The Road Again 10 låter som varmer kalde sommerdager! Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Señor Coconut - Smooth Operator Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Jge har flere Ultimate sommersanger.. Postgirobygget - Idyll Postgirobygget - En Solskinnsdag Bryan Adams - Summer of '69 Lenke til kommentar
Nailfox Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Summer of 69 - Bryan Adams vekker gode minner... Lenke til kommentar
Itw Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 Må jo si meg enig i drømhus, postgirobygget og skal nå begynne og jobbe meg gjennom lista til papillion Bryan Adams er seff med også Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Sommersanger kan være så mye. Satt her for noen uker siden og skulle hente sommersanger og hadde på lista min sanger fra Dimmu Borgir, Morgul, Embraced osv. som vi faktisk alle sammen i grotta forbandt med sommer Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Snow - Informer Paradisio - Bailando 311 - Come original (alt fra de egentlig - jamaica-metal ) Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Mange sier O-Zone - Dragostea Din Tei Lenke til kommentar
Gjest medlem-51140 Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Summer of 69 - Bryan Adams vekker gode minner... word og The Beach Boys - Surfin U. S. A. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 har liksom ikke blitt med på bølgen om å like O-Zone - Dragostea Din Tei, vet ikke om det er homofobien min som slår inn eller, men fengene rytme men, nei klarer den ikke Surfin in U.S.A er jo en god sommer slager Men tror nokk infinity, reset, scooter og sånne happy sanger får meg hakket nermere sommer i magen min uansett... Må liksom ha noe med futt og fart Sitter og skal brenne den ultimate sommer skiva og putte i bilen og da er det gøy med alle disse forslaga Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Postgirobygget = Sommer. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Jimi Hendrix - Little Wing, Bold As Love, All Around The Watchtower. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 den der sommer nights fra greace filmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå