Schnickaschnicka Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Er på jakt etter skrekkfilm, den skal være skikkelig skummel og få hårene til å reise seg. Den bør være på dvd, noen forslag? Lenke til kommentar
NepC Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Er på jakt etter skrekkfilm, den skal være skikkelig skummel og få hårene til å reise seg. Den bør være på dvd, noen forslag? 7408270[/snapback] Er ikke The Shining en slik film da? Den e i alle fall av mine klassikere. Eller av litt skumle filmer kan jeg anbefale: *Pitch Black(action/skummel) *Saw I, II og III *What lies beneath (huske ikkje norsk tittel) *Seven *Nattsvermeren, Hannibal, The Red dragon Er lite fan av sånn slasher(the hills have eyes, texas chainsaw massacre) filmer. Syns i grunn ikke de er noe skumle. Vel vel...du har da fått noen tips. Lykke til, og hold godt rundt dama eller puta om du er alene Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 The descent. Genial film! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Tipper du finner det du er på jakt etter her. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Alien, enkelt og greit, eneste skrekk filmen jeg har synes vært skummel Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Alien, enkelt og greit, eneste skrekk filmen jeg har synes vært skummel 7409051[/snapback] Til og med nå? Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 her finner du sikkert noen tips https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=620000&hl= Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 *Saw I, II og III*What lies beneath (huske ikkje norsk tittel) *Seven *Nattsvermeren, Hannibal, The Red dragon 7408344[/snapback] - "Saw"-trilogien er ikke skummel. - "What Lies Beneath" heter "Skyggen fra fortiden" på norsk, og fungerer greit som en mild skrekkfilm. - "Se7en" er en thriller, og derav heller ikke spesielt skummel. - Trilogien om Hannibal Lecter regner vel heller ikke som skrekkfilmer, selv om "Silence of the Lambs" har noen skvettesekvenser. Selv kan jeg anbefale The Eye og The Shining, som er to av mine favoritter blant skrekkfilmer. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Alien, enkelt og greit, eneste skrekk filmen jeg har synes vært skummel 7409051[/snapback] Til og med nå? 7409074[/snapback] Nå har jeg sett det så mange ganger at den er ikke direkte skummel lengre, men den har en del skvette sener, og ikke minst en vendlig creepy feel over seg. som gjør at den fremdeles er den drit bra skrekk film Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 The Shining definitivt Lenke til kommentar
Panic Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) The descent. Genial film! 7409009[/snapback] Henger meg på den! Noe av det beste som har kommet de siste åra. The Shining, som er nevnt før her, er jo absolutt en klassiker. The Ring er også ganske creepy. Unngå slasherfilmer siden disse som oftest ikke er skumle. Endret 2. desember 2006 av Mobilfriken Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Nyere filmer: The Descent, Haute Tension Eldre filmer: The Exorcist, Pet Sematary, Psycho, The Thing, The Shining, IT, Childs Play Asiatisk: Ringu, Ju-On: The Grudge, The Eye Og om du er nostalgiker: Nosferatu: eine Symphonie des Grauens, Frankenstein, Dracula Ellers er jeg uenig med noen, og vil så absolutt anbefale The Texes Xhain Saw Massacre(orginalen). Endret 2. desember 2006 av StaBBer Lenke til kommentar
Panic Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Nyere filmer: The Descent, Haute Tension Eldre filmer: The Exorcist, Pet Sematary, Psycho, The Thing, The Shining, IT, Childs Play Asiatisk: Ringu, Ju-On: The Grudge, The Eye Og om du er nostalgiker: Nosferatu: eine Symphonie des Grauens, Frankenstein, Dracula Ellers er jeg uenig med noen, og vil så absolutt anbefale The Texes Xhain Saw Massacre(orginalen). 7410440[/snapback] Vel, har ikke sett den originale The Texas Chainsaw Massacre, men remaken er ikke særlig skummel. Da vil jeg heller anbefale Wolf Creek. Den har det Motorsagmassakren manglet. Endret 2. desember 2006 av Mobilfriken Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Og om du er nostalgiker: Nosferatu: eine Symphonie des Grauens, Frankenstein, Dracula 7410440[/snapback] Jeg skulle likt å se noen bli skremt av en stumfilm fra 20-tallet. Frankestein er forresten ikke så verst, mens Dracula ble en smule kjedelig for min del. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Kom på en i går Halloween eller The Eye men hvis du er en skikkelig våg hals så Brockback Mountain Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kom på en i går Halloween eller The Eye men hvis du er en skikkelig våg hals så Brockback Mountain Haha? Brokeback Mountain så me i 8 klasse på storskjerm, skikkelig kjedelig film, ikkje til å annbefale. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 To år gammel tråd, anyone? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Støtter de som foreslår The Shining Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Haha, nice innlegg Morro og se hvordan jeg var før Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg sier bare en ting jeg [REC] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå