Gå til innhold

TES: når bør jeg laste ned shivering isles fra xbox-360


oldblood

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har lest en del her på forumet om at det er en feil eller noe på shivering isles.....jeg fatter ikke så mye av det, så derfor lurte jeg på om det var noen som kunne gi meg råd om når jeg bør laste det ned for å unngå feilen, eller finne en måte og fikse det på..... setter pris på om det er noen som hjelper med dette for det ser utrolig kult ut på bildene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå vet ikke jeg hva feilene er, men er det kun snakk om småfeil, så ser jeg ingen grunn til å la være å kjøpe Shivering Isles. Har folk spille det en del, og synes tilleggspakken absolutt er verdt pengene! Jeg vurderer å kjøpe den selv, men prioriterer andre ting først :) F.eks. nye spill til Xbox 360.

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Har selv Shivering Isles til Xbox 360, ingen grunn til å la være å skaffe seg det. :)

 

Det er ikke sikkert om vi 360-spillere kan få den buggen i det hele tatt, men hvis vi også kan, så vil det bare skje etter ca. 150 timer spill av Shivering Isles. 150 timer er veldig lang tid, jeg har bare brukt ca. 110 timer til sammen på hele Oblivion til nå!!

Endret av Slettet-xZFMnIz6
Lenke til kommentar
Hei, jeg har lest en del her på forumet om at det er en feil eller noe på shivering isles.....jeg fatter ikke så mye av det, så derfor lurte jeg på om det var noen som kunne gi meg råd om når jeg bør laste det ned for å unngå feilen, eller finne en måte og fikse det på..... setter pris på om det er noen som hjelper med dette for det ser utrolig kult ut på bildene.

8407298[/snapback]

 

kjøp fort som **** hvertfall til pc kommer det det snart en patch som fikser buggene:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...