Cozzie Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Skulle hatt en sekk til kamerautstyret: * D70 * 18-70 mm * 70-200 mm * 200-500 mm (27 cm lang) Skulle vært en liten og nett sekk som værtfall får plass til 200-500'n og 18-70'n + kamera og kanskje en lader. Noen som har noen forslag til rimelige sekker? Gjerne legg ved en link med sekken og hvor den kan kjøpes Er ikke den store safarijegeren, så vil ikke legge flere tusenlapper i dette Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Lowepro Mini Trekker Classic For stor? Lenke til kommentar
Cozzie Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Lowepro Mini Trekker Classic For stor? 8282332[/snapback] Tror det blir denne ja Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg har den sekken selv, og det eneste som er dumt er at kameraet har lett for å skli nedover i sekken da den er laget for større kameraer, men er bare å støtte opp så pleier det å gå fint Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hva med en av LowePro sine Slingshot-modeller? 200 eller 300 burde vel få plass til alt det utstyret (jeg skal ikke si for sikkert, siden jeg ikke har prøvd selv, men verdt å sjekke i hvert fall), og den gjør det en del enklere å dra fram kameraet når du skal bruke det. Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hva med en av LowePro sine Slingshot-modeller? 200 eller 300 burde vel få plass til alt det utstyret (jeg skal ikke si for sikkert, siden jeg ikke har prøvd selv, men verdt å sjekke i hvert fall), og den gjør det en del enklere å dra fram kameraet når du skal bruke det. 8319333[/snapback] tror ikke det utstyret får plass i slingshot. Ikke den modellen jeg så på ihvertfall. Men det er jo bare å dra til en fotobutikk og prøve det. jeg har forresten en Lowepro Microtrekker 100 også.... jeg bruker computrekker nå (14" laptop i tillegg til det som passet i MiniTrekker. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jeg har den sekken selv, og det eneste som er dumt er at kameraet har lett for å skli nedover i sekken da den er laget for større kameraer, men er bare å støtte opp så pleier det å gå fint 8289943[/snapback] Kan du ikke ommøblere den slik at huset ligger i bånn med ryggen ned? Jeg bare kaster det fram som en strøtanke, kan godt hende at det er upraktisk. Mvh Tim Typo Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ingen dum tanke, men jeg får det ikke til å sitte skikkelig. Har prøvd det før Lenke til kommentar
jangul Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) kan anbefale dakine sequence, som er en ganske bra fotosekk, men som ikke ser ut som en. Jeg synes det er fornuftig på reise o.l, slik at det ikke lyser ut at her er det dyrt fotoutstyr. I tillegg sitter den godt (på meg i alle fall) og har plass til en del. (20 med objektiv, 20-200, 2 blitzer og en vidvinke. Og ekstra lommer til batterier minnekort osv. Også en frontlomme til diffusorer, skjermer el.l.) Er vel egentlig beregnet til snowboard og ski, men funker overalt. Koster ca 1200 ny. Og så kan man ta ut innerbaggen og bruke som polstret skulderveske. Endret 9. april 2007 av jangul Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Vil bare minne om at kjøp og salg ikke skal foregå åpent i forumet. Bruktmarkedet kan fint brukes til dette, eller PM om dere ser noen som etterspør det dere har til overs. Har slettet de aktuelle innleggene. Ønsker bare å holde dette forumet "rent", slik at vi slipper et forum hvor halvparten av innleggene er salgsannonser. Ikke kommenter denne avgjørelsen i forumet. Har dere kommentarer, tas de i PM til meg Lenke til kommentar
Pezo Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Er vel egentlig beregnet til snowboard og ski, men funker overalt. Koster ca 1200 ny. Og så kan man ta ut innerbaggen og bruke som polstret skulderveske. 8341319[/snapback] Man har vel litt for god råd om man står på snowboard med sekken fult av fotoutstyr? I allefall slik den er stappet full på bildet. Hehe Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hvor får man kjøpt den dakine sequence sekken? Lenke til kommentar
jangul Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Tror kanskje ikke jeg ville dratt på i halfpipen med full oppakning, nei. Men jeg har brukt den litt på slalom. Både i og utenfor bakke fungerer det. Tror man kan bestille den på bratt.no. Jeg kjøpte min i Oslo. Husker ikke hva butikken heter, men det er i en surf/skate-butikk som ligger ved konserthuset. Endret 10. april 2007 av jangul Lenke til kommentar
missilecatcher Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Sea Sport heter den Endret 5. juni 2007 av missilecatcher Lenke til kommentar
missilecatcher Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Det er korrekt. 8370379[/snapback] En liten side-comment: Sea Sport har elendig service. Jeg skulle kjøpe en shorts, og måtte vente kjempelenge. Hun bak kassa stod å pratet i telefonen mens hun snakket med en annen bak kassen om trivielle ting. Og selvom det var to andre bak kassa og en ute i butikken hjalp ingen meg. Jeg pleier å være ganske tålmodig, men nok fikk være nok. Så jeg la shortsen pent på plass og gikk derfra. I ettertid er jeg ganske glad for det, for det er en svindyr butikk som på ingen måte rettferdiggjør prisene sine. Faktisk den mest snobbete butikken jeg har vært i. Slår armani, tiffany & co etc i Tokyo. Der var folk i allefall hyggelige og hjelpsomme. Nå hadde dette ikke med foto å gjøre, men til de som tenker på å kjøpe en fotosekk der, så ville jeg heller dratt på fotovideo i møllergata eller oslo kameraservice i karl johans gt. Strålende service og hyggelig personale! Eller japan foto for den saks skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå