vip Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hei Jeg lurerpå om noen kan komme med noen tittler på noen bra rånesanger.. Skal lage en ny cd som jeg skal ha i bilen, så jeg håper dere kan hjelpe meg å sette opp en fet liste med låter Takker for alle svar Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Som i dårlig techno? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) skal du brenne ut en råne cd så må du ha med sangen "Råne" laget av "Fremmed Rase", den handler om det ultraharde rånermiljøet i trøndelag. sitat: "Rulle ne stripa, fy fan æ e go, bila mi e en avansert form for SFO, fræm med vasselinboksen, kjøre uten sæla, e itj voksen får du har blitt pult i ræva. Æ veit at folk sei:"ka e d me'n?", Hold kjæft æ driv å kikke etter BCG'n" (BCG e ei sprøyte som alle tar ved 16års alderen og setter igjen et merke på overarma. slik kan råneren finne ut om dama er "lovelig" og SFO er Skole Fritids Ordning) "Har du lyst på kuka, det e bare å kakk på ruta, æ har LCD skjerm inni nakke puta" "Mægge du digge anlægge, det slår som ei slægge, sætt dæ inn så fær vi å drægge" syns det er en ganske morsom sang det der ja og kanskje "1,2,3, fyyre" av "Side Brok" Endret 8. september 2004 av Nidhogg Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Alt av Scooter gir respekt i rånermiljøet her. (Jeg personlig hater Scooter) Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Hva med den nye til Ugress? (Manhattan Sapphire). Synes den er veldig rå jeg. I tillegg: DJ Tocadisco - Nobody (den lengste versjonen er fetest, synes jeg da) Scooter etc. Er ikke storfan av "råne"-sjangeren akkurat, men finnesvel noe som går an da For min del hører jeg vel mest Metallica i bilen Endret 8. september 2004 av ZprMario Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Alt av Scooter gir respekt i rånermiljøet her. (Jeg personlig hater Scooter) Scooter er det første jeg tenker på når noen sier rånemusikk Blir flau over typen min vennina mi som alltid pelide å råne med scooter på full guffe før Også var det faktisk vondt å sitte i baksetet pga. den store basskassa Lenke til kommentar
Purify Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Scooter og ellers elendig techno er vel gode alternativ, ja. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 I Kristiansands-området spiller folk med anlegg som koster mer enn bilen mye Usher - Yeah for tiden. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 hvorfor råner ingen med metallica på full guffe? skal hvertfall jeg gjøre om 2år ellers så er vel "in da club" villt stygg og gammel..så spill den for all del.. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Ordentlig "Menace 2 Society" style old school ganster rap, DET er rånemusikk.. Alt annet er blek etterligning.. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hver gang jeg ser ordet "råner" så tenker jeg på den legendariske Roxbury guys sketsjen med Jim Carrey :!: What is love er en helt for jævlig sang Se den her : Video Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Dr. Dre - Still Dre er råne sang #1 I begynnelsen på Dirty oppland - Hvem faen? sier de ialle fall at det er en sånn sang som skal spilles i bilen, så Dirty Oppland - Hvem Faen? må med:) Nidhogg, tenkte Fremmed rase - Råne med en gang jeg så denne topicen jeg og Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Dr Dre - Still dre Blackstreet - No diggity Clipse - Grindin Joe Budden - Pump it up Fabolous - Can't let you go Ludacris - Stand up Xzibit - X Xzibit - Front to back Xzibit - Get your walk on Xzibit - Multiply Fleste av de sangene har vært på Pimp My Ride-serien Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 I Kristiansands-området spiller folk med anlegg som koster mer enn bilen mye Usher - Yeah for tiden. HAT Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Ministry - Jesus Built My Hotrod. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Dj Alligator har jeg hørt fra en del rånebiler som har kjørt forbi meg mens innvollene mine vrengtes. Ellers kan nok en god gjeng rap-låter brukes på samme måte. Best effekt oppnås dog om de inneholder ordene 'bitch', 'niggah', 'fuck' eller 'homie'. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Plater i serien "E-Type presenterar sina eurofavoriter" er obligatorisk pensum. Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 "14tiss" musikk som bazzer.. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Kjøp ein gammel likbil. snu korset og mal ei pentagram. Putt eit bra anleg bak der kisten orginalt var. Og spill litt små satanistisk kose metal Lenke til kommentar
vip Skrevet 9. september 2004 Forfatter Del Skrevet 9. september 2004 Kjøp ein gammel likbil. snu korset og mal ei pentagram. Putt eit bra anleg bak der kisten orginalt var. Og spill litt små satanistisk kose metal hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå