7r Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Skal aldri bruke pixmania.com mere. Bestilte et Happage PVR-350 TV-kort derfra i forrige uke. For det første er alt som blir sendt med TV-kortet fransk (manual og CD), enda nettsiden er skrevet på norsk. En blir lurt til å skrive på ekstra med leveringsbetingelser (koster 65kr ekstra), enda angrefristen gjelder (håper jeg da, for jeg angrer som en hund ). Noen som vet om man får igjen pengene ved slike utenlandskjøp? Ogfår man tilbake momsen som jeg måtte betale ved levering? Her Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Last ned norsk eller engelsk programvare fra nett, og les noen av de mange råtne erfaringene om denne nettbutikken neste gang du vurderer å bestille noe derfra. Igjen vil jeg anbefale hw.no å fjerne pixmania fra prisguiden. Endret 11. juli 2006 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
7r Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Takk for medfølelsen. Jeg tok bare det første og billigste på prisguiden til hw.no. Det skulle jeg ikke gjort. Og prisen som er oppgitt i prisguiden er feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå