Goliath Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Dato: Torsdag 19. Oktober Sted: TGI Friday's (Aker Brygge) Tid: 19.00 Påmeldte Marley oysfaerg bazukh SN25P Minerva Zande TheDarkListener Zeromac -Redhead- Steffenm CofidiS Mad Wolf Magnux DJ Ovin Bone Spartan aklla Lord Swag arnbju Iceman™ Pjokk ZanZel Sub-Lock norma_saw tore_v1 Lord-Myrrah eirik1989 ilpostino Dr3as just-_-me Juliess PrinsesseBlomst Feh Skrollan MrLeftfield Anira Mushi Plomma2 Nazgul Killerquo lathorv hylo Llandari Tomat-Ulf St-Cruz NorthGarden Hrisebro Ø.B. Pjuus T-Solberg DJ Ovin Aalton Demille ErlendRU Oppdatert 16.10.06 Vil du bli lagt til i lista så skriv det TYDELIG i denne posten. Kan du ikke delta, si ifra i denne posten og du blir stryket fra listen men ikke klag på dato og sted. Dette var en demokratisk avgjørelse og endres ikke. Syting og klaging blir rapportert Reklamering? Da legger du følgende i signatur: [b]Hardware.no[/b] møte i oslo? Lyst til å være med? Skriv deg opp [url=http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=645740][b][size=2]her[/size][/b][/url]! [b][color=red][size=2]Hot![/size][/b][/color] 6908255[/snapback] Obs! 1. Vi er en gjeng fra diskusjon.no som skal møtes. Jeg ber dere å trå særdeles varsomt når det gjelder å ta bilder av arrangemanget siden mange ønsker å forbi anonym ellers. Mange har kanskje kontroversielle meninger her på forumet og vi ønsker ikke å knytte ansikt/bilder oppmot disse personene. Ønsker du å ta bilder, hør med vedkommende som kommer på bildet og evnt. linseluser . 2. Er det noen skeptiske foreldre som ønsker mer informasjon om dette, kan de alltids ringe meg. Send PM for telefonnr. Bare så det er sagt, jeg tar intet ansvar for noen men kan alltids fortelle foreldre om arrangemanget hvis det hjelper å høre det fra en av initiativtakerene. 3. Betal med bankkort!. Da blir jobben 10x lettere for de ansatte og vi slipper tull ved betalingen. Har du ikke bankkort eller dekning, kan kontanter selvfølgelig benyttes. 4. Jeg har snakket med TGI Fridays nå nettopp og vi får sitte samlet inne! Eneste grunn til at vi skulle ha det ute, var for å ikke gruppere så voldsomt men siden vi nå kan få hele gjengen samlet sammen inne, gjør vi det!! Det blir som å sitte i Tyskland under OktoberFest-ølfestivalen Langbord og mye skravl Selskapsmeny_TGI.doc Endret 19. oktober 2006 av Zande Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Kan du si ca. hvor mange som stemte hva? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Da kan ikke jeg komme.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Jaaaaa, jeg gleder meg!! Å, nå ble jeg egentlig utrolig glad. Hehe.. Hadde ikke trodd jeg gledet meg så mye, egentlig. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Lurer på hva som gjør at innlegget blir så brei Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Sticky it is! Lykke til folkens, kipt at man ikke fikk anledningen selv å komme Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Herregud, halvannen time i bil med Ø.B. *slipe knivene* EDIT: Det er forresten en ting jeg har stussa litt på: kommer virkelig klonen til Ø.B. også ? Endret 10. oktober 2006 av Iceman™ Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Skal vi ha på navnelapper? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) aww, synd det var torsdag men, jeg skal nok klare å komme meg dit alikevel *gledeseg* Endret 10. oktober 2006 av norma_saw Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 da sees vi torsdag neste uke da alle sammen Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Da kommer nok ikke jeg.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 offaen..kanskje skulle bestemme klokkeslett? Hmm..hva med 1900, for sent/tidlig? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Ingen som spurte meg om jeg ville ha det på torsdag eller fredag. menmen.. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Ingen som spurte meg om jeg ville ha det på torsdag eller fredag. menmen.. 7044030[/snapback] Alle på lista fikk en pm med en hemmelig link? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Alle på lista fikk en pm med en hemmelig link? 7044036[/snapback] Ikke jeg ? Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 JEG SIER JEG SKAL KOMME! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 EDIT: Det er forresten en ting jeg har stussa litt på: kommer virkelig klonen til Ø.B. også ? 7043993[/snapback] Var kanskje litt for sublim den kommentaren der. Ø.B. står skrevet opp to ganger, og jeg lar meg irritere over småting. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 1900 høres bra ut for meg. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Ikke jeg ? send klagebrev Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) noe å se frem til edit: hva er tidspunktet? Endret 10. oktober 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg