Paradigm Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hei har nettopp kjøpt et dfi lanparty sli-d nforce 4... Når jeg legge inn de nyeste driverne til nvidia (6.66) og velger at jeg vil ha firewallen med etter som jeg har hørt at nvidia sin firewall skal fungere ganske bra.. så virker det som om firewallen "ødelegger" alt jeg laster ned..! Jeg kan surfe på nett og få ting inn på harddisken..men når jeg prøver å kjøre noe som er lastet ned er det ALLTID en feil med filen. Uansett om det er exe filer eller om det er rar filer eller whatever.. Med en gang jeg deaktiverer firewallen så går alt strålende! Har mye erfaring med data og nettverk men aldri vært borti noe lignende! andre som har opplevd dette??? har nå deaktivert nvidia firewall og kjører windows sin (grøss) Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Hvis du ikke får den firewallen du vil ha til å virke, finnes det flere andre firewall'er på markedet. Det kan jo ha noe med konfigurasjonen av firewallen. Mange firewaller har forskjellig "sikkerhets-nivå" der du kan stille på hva som skal filtreres og søkes igjennom. Hvis du konfigurer denne til lavt sikkerhetsnivå er den sikkert fortsatt bedre enn microsoft sin. -MortenGj Lenke til kommentar
Houd.ini Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg har bare hørt negative ting om Nvidias firewall, og avsto fra engang å teste den på mitt DFI Ultra -d. Prøv en gratis softwarefirewall, det fins flere anbefalte, f.eks Sygate Personal Firewall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå