inaktiv000 Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Hei, har sendt inn min bærbare PC til NetShop pga. feil med touchpad. Fikk den så i retur, der tekniker ikke fant noen feil. Feilen var der imidlertid fremdeles, så jeg sendte den inn igjen. De fant så feilen, og byttet chassis. Nå har jeg fått PC-en tilbake, og ser at den mangler bluetooth-modul. Det ser altså ut til at PC-en må sendes inn for tredje gang, når det burde holdt med den første. Har dere tilsvarende erfaringer med NetShop? Jeg har hørt veldig mye skryt om supporten deres, men er ikke akkurat fornøyd med denne saken. Kan også nevne at jeg underveis ble lovet ting som ikke helt ble holdt. Det skal også sies at de har svart veldig raskt på telefoner, og vært greie å snakke med under hele prosessen. Likevel har det blitt brukt mye tid fra min side, og det koster litt å sende PC-en inn to ganger. Har også måttet klare meg uten laptop en stund. Er det forresten rimelig å be om noen kompensasjon for alt dette? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 14. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2005 Kjenner jeg dem rett så vil de nok gi komansasjon for dette Send de en mail, forklar hva som har skjedd. En hyggelig mail er alltid en fordel og det løser seg nok fortere på den måten. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2005 Det skal ikke koste deg noe å sende pcen inn på rep, så om du har betalt porto har du krav på å få det refundert. Ellers har du ikke krav på kompensasjon, men det er selvfølgelig god kundebehandling at dette gjøres . Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2005 Har sendt en mail nå. Får håpe de refunderer frakt, og at vi finner en løsning Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2005 Fikk svar i dag. De skal sende modulen, men fikk ikke tilbud om noen kompensasjon. Fikk heller ikke svar på om de kom til å refundere fraktkostnadene. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2005 Har selv en god del returer hos dem, spesielt pga problemene som oppstod med DFI kortene, ikke nok med at de sendte flere kort + 2 stk 7800 GTX kort, stforsyning osv osv opp til meg,men jeg fikk også dekket alle utgifter ved retur av alt dette. Så jeg har iallefall ikke noe å klage på der . Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2005 OK. Totalt sett har de sikkert vært raskere enn f. eks. Komplett ville vært, men synes likevel det var litt mye rot fra NetShop sin side. Jeg må sette inn modulen selv, men får satse på at det går bra. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 17. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg har vel svært blandet inntryk. Enten er det bra og går raskt og ingen problemer, eller så går alt skeis - tregt og kan ikke skaffe nye vare osv. Ikke noen mellomting liksom som litt treg behandling eller noe sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå