inaktiv000 Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Nok en gladmelding angående denne butikken. På onsdag ringte jeg og bestilte en PC. Dette var på formiddagen hvis jeg husker rett. Dette var en bærbar maskin som de måtte sette sammen selv. I dag morges (fredag) kunne jeg hentet den på postkontoret! Altså - to dager på å sette sammen og sende en kundespesifisert PC! Har ennå ikke fått sett på den, kommer ikke hjem før søndag. Eneste jeg har å utsette på NetShop så langt, er at de reklamerte for 3 års garanti for deres PC-er, når dette ikke gjelder for bærbare. Dette nevnte jeg forøvrig på telefon, og det er såvidt jeg kan se rettet opp nå, så jeg vil ikke akkurat kalle dette å føre kunder bak lyset. Endret 11. mars 2005 av cecolon Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 Du er ikke den eneste. Jeg fikk min skjerm kun 20 timer etter bestilling! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 11. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2005 sist jeg bestilte noe der gikk det vel rundt 22-26 timer ellre noe sånt. gikk i allefall sinnsykt kjapt.. samme gjaldt forsåvidt psdata sist jeg hadde bstilling der.. Lenke til kommentar
Champ Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) hehe, veldig off topic men må bare gi DHL stor applaus. Bestillte noen saker fra ThinkGeek som såvidt jeg vet ligger i virginia i USA, 38 timer etter jeg hadde bestillt stod det en fyr på døra her Kunne ikke tro mine egne øyne. Endret 12. mars 2005 av Champ Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Hmm,jeg bruker få det dagen før jeg bestiller Lenke til kommentar
Tinker Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Har også meget god erfaring med Netshop. Vel, av og til skjer det rare ting også. Den 22. feb bestilte jeg div. varer (ca 4500 NOK) fra Netshop, bla en LaCie usb HD på 200 Gb. Akkurat denne var ikke på lager, men hadde en usikker lev.dato 090305. Ikke noe å si på det. Etter noen dager ser jeg at de har 20 stk på fjernlager med 1-3 dagers lev.tid. Man venter og venter. Antall disker på fjernlager blir mindre og mindre for hver dag uten at det skjer noe med min bestilling. Sender en mail. Ikke svar på 4-5 dager. Nå er det 3 disker på fjernlageret. Forventet inn på lager er nå 300305. Siden jeg ikke har fått svar på mail og ikke gidder vente til den 30. - slettet jeg ordren og har bestilt og fått bekreftet ordre idag fra en annen leverandør. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Prøvd telefon? Det gikk ikke lang tid før de svarte de gangene jeg har ringt. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Hmm,jeg bruker få det dagen før jeg bestiller Nice Herlig med kjapp levering Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg har bare gode erfaringer med NetShop! Jeg vil fortsette å prioritere NetShop ved enhvær andledning jeg skal kjøpe noe pc-relatert. Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg ble sponset a Netshop i mitt nye prosjekt. Da med to 80mm vifter. Da fikke jeg både rask levering og til og med Lion! De fleste får vel Lion i sine bestillinger men jeg fikk det til og med til sponsing!! Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Min beste leveringstid opplevelse var i jula 2003. Bestilte da en usbminnestikk fra Komplett kl: 15.15 23.12 og fikk den 10.30 24.12. God service på lillejulaften. Har heller ingenting å utsette på Netshop. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 12. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2005 Hva er lion? Sjokolade. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg bestilte en cpu på fredag, men den har ikke blitt pakka eller noe ennå.. :/ Jaja, er vel sendt avgårde i morgen.. (Jada, vet det er helg, det er bare så frustrerende) Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg bestilte en cpu på fredag, men den har ikke blitt pakka eller noe ennå.. :/ Jaja, er vel sendt avgårde i morgen.. (Jada, vet det er helg, det er bare så frustrerende) Jeg bestilte OCZ-ram kl. 21.00 på en Mandag. Kl. 21.41 samme dag var varene sendt med posten Spør ikke meg hvordan de klarer det , det er i hvert fall konge Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg bestilte min laptop en tirsdag kveld i 22-tiden, og henta den i Sandefjord onsdag kl 15 Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Bestilte cpu på torsdag -fredagen var den fremme -og greit med noe helgesnop med i pakken (Lion king size) Fortsetter nok å handle i denne butikken ja! Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 13. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg bestilte en cpu på fredag, men den har ikke blitt pakka eller noe ennå.. :/ Jaja, er vel sendt avgårde i morgen.. (Jada, vet det er helg, det er bare så frustrerende) Jeg bestilte OCZ-ram kl. 21.00 på en Mandag. Kl. 21.41 samme dag var varene sendt med posten Spør ikke meg hvordan de klarer det , det er i hvert fall konge Ok.. sikkert pga. det var en fredag kl. 16.00 ca jeg bestilte.. Sikkert andre avtaler med posten på fredag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå