MKej Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Hallo Jeg bruker og ligge og høre på musikk på mp3 spilleren min til jeg sovner men nå begynner jeg og bli lei den musikken jeg hører på, noen som har forslag til noe avlappen musikk jeg kan høre på Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Ulver - Kveldssanger <--- Fasiten Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Tenhi! Dessuten har du ikke fullstendig emnetittel. Emnetittelen skal bestå av tre ord. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 sjekk ut ambient-platene til brian eno. de er ekstremt rolige og repetitive, perfekt når man skal sove. jeg ville anbefalt music for airports først, og deretter apollo atmospheres and soundtracks og plateaux of mirror (dette er album). dessuten er ulvers kveldssanger som eivindyr nevnte veldig bra. klassiske komponister som beethoven og chopin har en del fine og rolige pianosonater, som jeg synes er veldig avslappende. det hender også at jeg setter på ( )-albumet til sigur ros når det skal soves. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 ALLE alle Enya sangene 6277888[/snapback] Ikke dumt det! Liker også Death Cab for Cutie, det er chill! Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Faithless - Reverence Feeder - Suffocate Oakenfold feat. Carla Werner - Southern Sun Opeth - Windowpane Radiohead - Exit Music (For A Film) og min personlige favoritt: Burzum - Rundtgåing Av Den Transcendentale Egenhetens Støtte Det er noe magisk med den... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Madrugada. Må ha Madrugada for å få sove. Lenke til kommentar
master air Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 For å nevne noen som kanskje vil falle i smak: Massive Attack Sigur Rós Silje Nergaard Thomas Dybdahl Moby Lenke til kommentar
johnj Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Dagens nattasang for meg: Beautiful South - "Rotterdam or Anywhere". Bysselalle nå. Natta verden. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Iron & Wine / Calexico - He Lays in the Reins Alt av Bent Lenke til kommentar
.sere Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Saybia ( ftw ) ellers er disse også bra; Architecture in Helsinki Ben Folds (Five) Big Bang (- something special) Bright Eyes Placebo og selvfølgelig Enya, som allerede er nevt. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 The List... Metallica - The Ecstasy Of Gold Opeth - Atonement Opeth - Hours Of Wealth Opeth - Hope Leaves Deep Purple - Soldier Of Fortune Sting - Field Of Gold Zamfir - The Lonely Shepherd Eric Clapton - Classical Gas Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Litt nattmusikk: Guns 'N Roses - November rain Eagles - Desperado Deep Purple - When A Blind Man Cries Gary Moore - Still got the blues for you R.E.M. - Everybody Hurts Elton John - Can You Feel The Love Tonight Jennifer Rush - The Power Of Love Jeff Buckley - Hallelujah Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 50 cent - Hustlers ambition. Sovnet til den et utall ganger, og alltid blidere når jeg våkner opp med den låten. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Pink Floyd Dire Straits Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Skaff deg Kid A og Amnesiac (album) av Radiohead. Får ikke vakrere musikk. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Nei, den ultimate er Air av Bach. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg