Gå til innhold

Flere som HATER MessTV?

Anbefalte innlegg

Klarte å bruke 420kr på en håpløs konkurranse hvor de blandt annet hintet om grønnsaker, hvor mumitrollet kom fra og nabolandet til Spania.

Til slutt viste det seg at svaret var kinesisk blåskjellsuppe :hmm:

Gjetta riktig til slutt og omtrent ti minutter etter jeg sendte inn riktig svar ble hørte jeg i bakgrunnen at noen ropte " vi har en med riktig svar!".

Yes! tenkte jeg; nå skal jeg håve inn PS3, men neida...Det var en kis fra bærum som hadde sendt inn før meg.

Men hvordan i H"#¤"#&" kan det ha seg når de sier det ikke er noe kø og nermest knusktørrt for svar?

Værst av alt var prisen for å delta. Det var ikke de vanlige 10-20 kronene som man finner ellers, nei det er 60 fuckings kr! :realmad:

Og det stod med knøttliten skrift nedest på skjermen, nesten helt uleselig, selv tett inpå en 37" TV... :no:

Det er greit de tar slike blodpriser, men de bør opplyse om det litt mer enn en gang i kvarteret på en liten stripe nederst på skjermen.

Har du stillt inn tven feil ser du ikke engang den stripen.

ALDRI MER MESSTV!

og alldri mer sende inn svar på konkurranser :thumbdown:

Blir nok bare å høre litt godmusikk fra Sonen resten av nettene ja.

Endret av Bluum
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir nok bare å høre litt godmusikk fra Sonen resten av nettene ja.

8329963[/snapback]

Som om sonen er noe bedre.

Maken til masete program skal man lete lenge etter.

" send super mellomrom og svaret ditt til 1984. Nå er det like før. send super mellomrom og svaret ditt til 1984. Nå er det like før. send super mellomrom og svaret ditt til 1984. Nå er det like før. send super mellomrom og svaret ditt til 1984. Nå er det like før. send super mellomrom og svaret ditt til 1984. Nå er det like før. send super mellomrom og svaret ditt til 1984. Nå er det like før. Blablabla "

Edit: de som jobber der er nødt til å være roboter, for det er ikke menneskelig å skravle så fælt.

Endret av premium
Lenke til kommentar

Ingen av de konkurransene er noe å satse på, men sonen spiller i det minste litt musikk.

Og denne fem-på-rad konkuransen er litt artig å se på noen ganger, og de tar ikke 60kr for en melding!

Men for all del, de er ikke mindre masete enn mess tv nei ;)

Lenke til kommentar

haha...... :!: :!: :!:

Når du presterer å sende inn melding kan du strengt tatt ikke klage. Alle med iq nok til å åpne ei dør skjønner at det er lureri og svindel.

Kutt ut all møkka tv som sonen, mess-tv osv. Svitsj funker p.g.a. musikken...

Er btw mitt første innlegg :p

Lenke til kommentar

Hehe..svarte utrolig nok syv ganger.

Men så kødda de noe villt med tipsa.

De skreiv til og med opp at det var noe med grønnsaker, noe jeg sendte inn fem forslag på :blush:

Aldri mer sende inn svar på lette oppgaver fra min side :innocent:

Ler av meg og spar pengene til et par gode filmer eller noen CDer dere.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Har du enda ikke skjønt at de holder igjen meldingene med riktig svar? :roll:

Skjønner egentlig ikke hvorfor de får holde på, det er jo direkte svindel ...

Lenke til kommentar

Har sjkønt det for allvor nå, men for runft 18. timer siden tenkte jeg ikek noe over det.

Har liksom alldri tatt meg bryet med å sende inn for å kanskje vinne en tøff lommebok eller en mobiltelefon nåe jeg har begge deler...

Men PS3 var nok til å lokke meg.

Lenke til kommentar

Sånne prog er helt totalt FØKKED!

Min ene erfaring med HVOR føkked skjedde rundt kl to en natt til søndag.

Lå og så Sonen fra senga.

Virket ikke som det var mye aktivitet på spørsmålene de hadde og svarene var jo helt på tryne.

Så jeg tenkte det kan jo ikke være vanskelig å ha en god mulighet til å vinne noe.

Sender riktig svar på et ?

Får snart melding tilbake om motatt melding fra sonen..... og venter .... og venter ....

Etter 5 -6 minutter så får de riktig svar, det jeg svarte, men det er ikke min melding ... WTF :dontgetit:

Litt senere prøver jeg igjen med (igjen) riktig svar på spørsmål...

Tar 5 minutter før jeg får melding tilbake.

Etter ytterlige 5 minutter får de endelig inn riktig svar... Igjen ikke min melding :realmad:

Hvis en av de ansvarlige havner under en trikk og blir smørt 50 meter bortover veien skal jeg feire den personens død :devil:

Lenke til kommentar
Sånne prog er helt totalt FØKKED!

Min ene erfaring med HVOR føkked skjedde rundt kl to en natt til søndag.

Lå og så Sonen fra senga.

Virket ikke som det var mye aktivitet på spørsmålene de hadde og svarene var jo helt på tryne.

Så jeg tenkte det kan jo ikke være vanskelig å ha en god mulighet til å vinne noe.

Sender riktig svar på et ?

Får snart melding tilbake om motatt melding fra sonen..... og venter .... og venter ....

Etter 5 -6 minutter så får de riktig svar, det jeg svarte, men det er ikke min melding ... WTF  :dontgetit:

Litt senere prøver jeg igjen med (igjen) riktig svar på spørsmål...

Tar 5 minutter før jeg får melding tilbake.

Etter ytterlige 5 minutter får de endelig inn riktig svar... Igjen ikke min melding  :realmad:

Hvis en av de ansvarlige havner under en trikk og blir smørt 50 meter bortover veien skal jeg feire den personens død  :devil:

8330205[/snapback]

Der kan man se. Rent lureri.

Også som de maser, da. :(

Lenke til kommentar

Så på en konkurranse en dag hvor de skulle ha inn 100 svar, og nummer hundre fikk da premien. De første fem minuttene sa han at det var veldig nærmt, no var det bare å sende inn. Sånn tre kvarter seinere var det like nærmt. Totalt idiotisk. Problemet er jo at de totalt lurer folk.... :whistle:

Lenke til kommentar
Det er bare en jobb for de.. Det samme som en parkeringsvakt legger en bot på frontruta di gjør han også jobben sin.

Det er heller de bak programmet som du bør mislike :)

8331494[/snapback]

Jeg hadde ikke likt å jobbet som bevist svindler. Hvertfall ikke når alle ser trynet mitt på tven

Parkeringsvakter har jeg vært i basketak med, så de slipper heller ikke unna. Endte med drittkasting.

Men jeg måtte jo uansett betale den sure bota

Lenke til kommentar

Så programmet for første gang på flere år nå for noen dager siden og kan si meg enig, De hintet om noe som hadde med 17. mai og påske å gjøre. Og de forventet visstnok at folk skulle svare mini plommetomat. Det varjo først etter lang tid når de viste grønnsaken på tven at folk kom litt nærmere, men dette var og i konkurransen om en playstation 3, men de sa ikke noe om hva en melding kostet?

Skal innrømme at jeg selv var fristet til å sende inn et svar, men heldigvis lot være.

Hver jævla gang man går litt inn på dette programmet er det: SEND INN TIL MTW, SEND INN TIL MTX, bare piss, men dessverre vet jeg ikke hvordan vi kan få stoppet dem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...