edge Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ja, som sagt, få se dine MacGyver-løsninger. Starter med mobildeksel: Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg bruker en lastestropp fra Clas Ohlson som buksebelte. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg lagde en gang en bombe som de sa oppskriften på i MacGyver, og den virka og smalt som faen! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg lagde en gang en bombe som de sa oppskriften på i MacGyver, og den virka og smalt som faen! 7333499[/snapback] det burde vel vært en lignende advarsel før hver McGyver-episode som det er på Jackass. "Ikke prøv disse bombene hjemme" Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg bygget huset mitt med litt sølvtape, en lommekniv og en taustomp. Ble mistenkelig fint. Før jeg fikk kabel-tv brukte jeg en saks som antenne, men hvem har vel ikke gjort det? Bilen faren min hadde da jeg var liten (mazda 929) hadde mistet bagasjerommet (rustet til det falt av), choken var borte og ett eller annet i motoren var det absolutt noe gale med. For å kjøre bilen trengte man en dorull (til å stappe i motoren), en brettet rosineske til å dra ut choken med, og der bagasjerommet skulle vært hadde vi en pappplate bundet fast med litt tau. Nydelig bil! Måtte dyttet de 20 siste meterne da vi skulle dumpe den, da hadde den fått nok. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hadde macgyver-style CruiseControl på en Polo jeg hadde. Dvs. returfjæra på gassen røyk Måtte stikke foten under pedalen for å få den opp... Lenke til kommentar
darkleader Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Haha! den cruise kontrollen var fin ;-) hehe Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Pent, Arbakadarba og L4r5. Ble hull i vegg-til-vegg-teppet mitt en gang. Moddet det med gaffateip. Lagde faktisk worklog i casemod-seksjonen! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Har hatt utallige finurlige løsninger på ting gjennom åra, men jeg husker jo selvfølgelig ingen konkrete eksempler nå. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det med returfjera er jo livsfarlig... Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Kan ikke skru noe i veggene her, så det blir en god del macgyverism.... Ha alltid en rull med macgyver-tape liggende! Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hvorfor kan du ikke sku noe i vegga?!? dette ser jo helt fucked ut... Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg er en veldig oppfinsom person, men det å kommer med eksempler er vanskelig. Jeg bruker for ex en salong rifle patron på blypenna mi for å trykke. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Rotski, nice Gjennomført til de grader! Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Er lister i taket som man kan henge tråder ned fra, og henge det man vil ha på veggen i disse trådene. Skruene limt på siden av høyttalerne er festet ved hjelp av nylon til listen i taket for å avlaste tapen... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 det å bruke mcgyvertape til å feste de greiene i dusjen med var genialt. hadde jeg ikke tenkt på engang. de sugekopp-greiene jeg har fungerer jo ikke i det hele tatt. tror jeg skal hjem og leke litt med macgyvertape jeg også. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg bruker en lastestropp fra Clas Ohlson som buksebelte. 7333483[/snapback] hehe, kjøpte meg lastestropp på montèr, det er nå beltet mitt Jeg har også festa cpu kjøleren min med strips Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Blandebatteriet på vasken på do gikk her for litt sida så varmtvannet sto og rannt hele tida. Problemet mitt var at jeg ikke hadde råd til nytt blandebatteri akkurat da og det var bare ett sted jeg kunne stenge vannet og da stengte jeg vannet til hele huset. Det var uaktuelt. Må jo ha mulighet til å dusje o.l... Løsninga var å skru av vannet midlertidig, skru opp krana og fjerne den rista inni der... Så surra jeg et kronestykke med sånn hvit gjengetape som rørleggere bruker og putta den inni og skrudde igjen. Resultat: Jeg fikk stoppa den rennende krana uten å "kaste bort" mange penger på et dyrt blandebatteri. Eneste ulempen nå er at jeg må gå på badet for å vaske henda etter å ha vært på do... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Et toastjern uten noe som holder det igjen? Hva kan man gjøre da? Man kan jo knyte det igjen... Men det er vanskelig å få det stramt. Da kan man stikke inn en blyant å snurre den rundt! Glemte å lagre som PNG da jeg skiftet størrelse på bildene... Men samma det. Lenke til kommentar
Rotski Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hm, lite macgyverism rundt omkring? Satt her om dagen og så på tv og fiklet med batterilokket til mp3-spilleren, og da går det som det som regel går.... Men ikke noe en liten tapebit kan fikse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå