Elendil Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 "Sony vil stimulere hjernen din til å lukte og smake ting i spillet du spiller, ved å sende sanseinntrykkene rett i hjernebarken på deg" Ja tygg på det du. http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article370436.ece Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Ja, sikkert fristende å kjenne likstanken etter en massakre Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Ja, sikkert fristende å kjenne likstanken etter en massakre Mhm. Det høyres sjukt ut. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 "Sony vil stimulere hjernen din til å lukte og smake ting i spillet du spiller, ved å sende sanseinntrykkene rett i hjernebarken på deg" Ja tygg på det du. http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article370436.ece Skikkelig herlig. Han du spiller med får seg en over tryne slik at tunga sprekker, og du som spiller blir sittende med en ekkel blodsmak i munnen. Hvem har ikke ønska det da Jeg synes nå spillene er bra med de elementer de har, synes ikke det er noe behov for 4D ennå (mener å ha hørt det utrykke om elementer av media som inneholder sanse intrykk som smak og lukt). Kan bli interessant å se. Kan hende ingen kommer til å kjøpe spill med mye springing siden de kommer konstant til å kjenne lukta av svette. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Det som er interessant her, er at da kan faktisk blinde se og døve høre!! Fordi de får bilder og lyder direkte inn i hjernen!! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Høres skummelt ut Det var sannelig en interessant detalje midnight_walker Endret 7. april 2005 av M@R7!N Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Her er et sitat fra artikkelen!! - Et pulserende ultrasonisk signal endrer den neurale reguleringen i hjernebarken. Det er ikke behov for å gå inn under huden for å gi en person, for eksempel en som er blind, muligheten til å se bilder live eller i opptak, eller høre lyder, heter det i patentet. Endret 7. april 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Det høyrest heilt sjukt ut. Skremmande. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg vil ikke at sony skal grille hjernen min ass :/ Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 hva om det er en bug i spillet da så blir man helt sinnsyk. lol. driver 3 liksom. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 http://news.teamxbox.com/xbox/8011/Gaming-...New-Technology/ Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Ja no kjem det fleire å fleire artiklar om dette. Men denne teknologien kjem nok ikkje med det samme den kjem fleire år fram i tid vis det evnt. blir aktuelt. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Ja no kjem det fleire å fleire artiklar om dette. Men denne teknologien kjem nok ikkje med det samme den kjem fleire år fram i tid vis det evnt. blir aktuelt. Ja, og nå som Sony måtte betale "Immerson" (i form av at Immerson fikk 10% av Sony), så er jo dette good news for Sony!! Endret 8. april 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 har bare en ting å si: LOL! :!: tenk deg doom 3 med lukt og smak nervepirrende.. isåfall, hvis det blir no av syns jeg de kan lage en serie med "lage mat" spill... Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) bare lurer, hva slags SMAK da? skulle det være mulig å spise likene etter du har drept dem?? Endret 8. april 2005 av mr_menace Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Denne ideen virker så genial og flott at jeg blir skremt . Jeg mener kan det ikke være en økt risiko for å få enkelte typer sykdommer? edit: Har alltid lurt på hvordan alvebrødet i LotR smaker . TSP - Skeptiker'n Endret 8. april 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Jo det trur eg. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Blir nok ikke akkuratt til neste år dette kommer ut da. Dette er bare en tanke som KAN la seg gjøre i virkeligheten om en stund. Men om de klarer dette da er det helt utrolig sykt spennendes!! Håper de får til dette veldig snart! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 8. april 2005 Forfatter Del Skrevet 8. april 2005 Ja heilt rett det Nicklas det kommer nok ikkje med det første. Dette ligger lengre fram i tid. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Huff... Da kan det også til å bli mange fæle virus når dette kommer til pc. Kreft f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå