b-fake Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hei. I morgen skal jeg ha en liten fest med de "nærmeste" kameratene mine. Jeg gjorde det samme for en liten stund siden, men det ble ikke akkurat en suksess for å si det sånn. Vi skal sitte der å drikke til vi blir full, det er greit. Men hva kan vi finne på utenom det? Singstar er utelukket tror jeg. Er vel bare jeg som tørr å synge ^^ Håper noen her kan hjelpe meg med å "piffe" opp festen litt Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Originalt nick må jeg si Multiplayer på en eller annen konsoll er jo rått. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Høres litt tafatt ut...kompiser som ikke tør å synge for hverandre på Singstar? Jaja, gjør det til et vors, og stikk ut og finn en fest etterpå Lenke til kommentar
b-fake Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Jo, takk for det Multiplayer på en eller annen konsoll er jo rått. Vil ikke jentene synes det er litt drygt da? Endret 11. januar 2007 av b-fake Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Drikke-ludo. Dansematte er alltid konge. Sånn ordlek, hvor du sier et ord på 2 ord, neste skal forsette med det siste ordet ditt og finne på et til selv, og slik går det. Utrolig morsomt. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Gode gamle "hvem har gjort det" leken. Dere kan ta diverse shotte konkuranser, f.eks. Sett på postman pat og ta en shot hver gang han bomgirer. Eller drikke hver gang en sier "fuck" i filmen the boondock saints. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Det kan fort bli helt dødt når bare 5-6 stykker sitter og drikker uten å ha noe å gjøre. Prøv noen enkle drikkeleker. F.eks. med en kortstokk. Let på nettet etter drikkeleker. Det er mye man kan gjøre som lager liv. Å bare sitte rett opp og ned og drikke blir bare kjedelig. Guitar Hero 2 er en fin icebreaker. Men da må man seff ha 2 kontrollere, og da må man ha kjøpt spillet 2 ganger. Litt dyrt. Singstar kan man faktisk få folk til å spille bare de har drukket litt. Jeg trodde aldri jeg skulle tørre å synge, men med x antall drammer innabords hoppa jeg i sofaen mens jeg sang for harde livet mot andre folk. Dritartig. Vant et par ganger også. Jo fullere man blir, jo høyere synger man. Ang. filmer, kan jo ta en slurk hver gang Tony sier FUCK i Scarface. hehe. Da er dere drita innen en halvtime. Endret 11. januar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Høres litt tafatt ut...kompiser som ikke tør å synge for hverandre på Singstar? Jaja, gjør det til et vors, og stikk ut og finn en fest etterpå 7701835[/snapback] Det han sa... Lenke til kommentar
b-fake Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Høres litt tafatt ut...kompiser som ikke tør å synge for hverandre på Singstar? Jaja, gjør det til et vors, og stikk ut og finn en fest etterpå 7701835[/snapback] Det som er saken er at vi er lei av å dra på andre fester hele tiden. Vi vil prøve å bare være på en plass. Vel, det er derfor jeg spør dere om råd. Kanskje de tørr å synge etter noen øl, men da blir det vel bare helt jævlig å høre på ^^ Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Skaff deg ølspillet... Lenke til kommentar
b-fake Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Skaff deg ølspillet... 7701882[/snapback] Og hva er så det? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Vel, det er derfor jeg spør dere om råd. Kanskje de tørr å synge etter noen øl, men da blir det vel bare helt jævlig å høre på ^^ 7701874[/snapback] Nåhnåh. Det er jo hele sjarmen med Singstar. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Skaff deg ølspillet... 7701882[/snapback] Og hva er så det? 7701888[/snapback] Et brettspill. Ligner litt på monopol i utseende. Bare at du har ølkort i stedet for ta sjansen. Når du havner på et felt skal det utføres div opgaver og intaes passelig mengde alkohol. Vet ikke hvor du får tak i det men det er i alle fall kjempemorsomt når man bare er en liten kamerat gjeng. Den som får i seg mest drikke vinner. Lenke til kommentar
b-fake Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) [skaff deg ølspillet... Hva er det? Et brettspill. Ligner litt på monopol i utseende. Bare at du har ølkort i stedet for ta sjansen. Når du havner på et felt skal det utføres div opgaver og intaes passelig mengde alkohol. Vet ikke hvor du får tak i det men det er i alle fall kjempemorsomt når man bare er en liten kamerat gjeng. Den som får i seg mest drikke vinner. Hørtes morsomt ut. Skal se om jeg finner det i byen i morgen =) Drikkelekene dere foreslår høres morsome ut, tror jeg skal prøve noen av de. Jeg gidder bare ikke at det ska bli som forrige gang da alle bare satt der og drakk. Vi snakket jo selvfølgelig sammen, men jeg kan tenke meg at det blir artigere med en eller annen aktivitet. Endret 11. januar 2007 av b-fake Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Twister eller gangbang. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Bandtur er jo en slager, men det forutsetter et band. Men har man først dét, ei hytte med strøm, og heftig stereo, _da_ har man festen. Jamming og brøling og øl og tobakk til langt på natt beste festinga jeg veit om. Lenke til kommentar
b-fake Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Bandtur er jo en slager, men det forutsetter et band. Men har man først dét, ei hytte med strøm, og heftig stereo, _da_ har man festen. Jamming og brøling og øl og tobakk til langt på natt beste festinga jeg veit om. 7701988[/snapback] Det høres morsomt ut, men det er vel uaktuelt for meg. Jeg kan så vidt spille gitar, ingen av kameratene mine spiller instrument og jeg har ikke hytte =( Endret 11. januar 2007 av b-fake Lenke til kommentar
Faris Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Sett på no fet musikk, sprett ei kald Heineken så er kvelden sikra den:) Fest med 6-5 personer kan vel kalles vors/sammenkomst:P Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Nja, der er jeg ikke så enig. Det kan fort bli til at alle sitter i sofaen og ikke snakker om noenting og drikker i stillhet. Nei..drikkelek ftw. Finn noe på internet. Har du kortstokk, er det massevis av leker man kan gjøre. Jeg bare husker ingen nå. Vi spilte en på nyttårsaften..men det er alt jeg husker Lenke til kommentar
applemania Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Hei. I morgen skal jeg ha en liten fest med de "nærmeste" kameratene mine. Jeg gjorde det samme for en liten stund siden, men det ble ikke akkurat en suksess for å si det sånn. Vi skal sitte der å drikke til vi blir full, det er greit. Men hva kan vi finne på utenom det? Singstar er utelukket tror jeg. Er vel bare jeg som tørr å synge ^^ 7701820[/snapback] Du spør seriøst om hva du og vennene kan finne på for å ha det gøy sammen? Og Singstar er utelukket fordi det er bare du som tør å drite deg ut foran dine nærmeste venner? Høres ut som en tørr gjeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå