Szmekken Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hei. Jeg har laget denne tråden fra før. Nå er ikke bare kneppelydene i brystet, men i knærne . I 2-3 måneder nå har det kneppet i knærne i forbinnelse med vendinger og når jeg setter meg ned på huk. Nå merket jeg at det knepper i det venstre kneet for hvert steg jeg tar når jeg løper! Hva dette kommer av vet jeg ikke. Men jeg har hatt en litt ugunstig sittestilling ved PCen det siste halve året, med mulig feilbelastning i knærne. På den andre siden virker det som at de førstekneppelydene i knærne kom i forbinnelse med vektløfting. Nå er jeg mildt sagt veldig engstelig , uten om nå i pollensesongen, er jeg en veldig aktiv kar, og er avhengig av at kroppen fungerer i jobben min. Noen som har lignende erfaringer? Er neste stopp legen? Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 slik er knea mine og når eg bøyer meg ned. har vore slik i alle år trur eg. armane er slik når eg strekker dei ut. men eg har ikkje merka problem med ledda. men bøyer eg meg ned fleire gonger ette kverandre er det ingen ting utenom første. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg har to foreldre som er fysioterapeuter så jeg kan si deg rimelig sikkert at så lenge det ikke gjør vondt så er det ikke farlig. Knekkelyder i ledd skyldes som regel vakuum i leddene eller i noen tilfeller sener som flytter litt på seg. Merker du derimot smerter i leddene bør du gå til lege eller fysioterapeut for en sjekk. Jeg har selv litt knekk i noen ledd, men som oftest kun ved "første" bøy. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg får en sinnsvak KLAKK lyd i det ene kneet når jeg tar knebøy på trening. Gjør ikke vondt kommer bare lyd. Så lenge det ikke gjør vondt tror jeg ikke det er noe bekymre seg over. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Begynner å få en slags varmhetsfølelse i begge knœrne nå. Kan det være en betennelse som følge av feilbelastning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå