Mattlakk Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Fant ikke en eeeneste tråd om sex på forumet her Vi trenger en tråd der det diskuteres rundt temaet Sex! Veit at dette er privat, men vi trenger ikke oppgi navn, gate nummer og sånt F.eks: Hvor mange har du ligget med? Metoder, Stillinger og masse annet! ------------------- Og jeg håper at vi kan ta hverandre litt seriøste hvis noen har noe problemer innenfor temaet sex! Endret 14. mars 2006 av crawford Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 For å begynne, tror dere at det Menn tenker mer på sex enn jenter? Trokke jeg nemlig, det er vel oftest Jentene som snakker om det? Gutta bare kødder med det... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Favorittposisjoner: 1) Jenta ligger på ryggen. Gutten sitter på knærne, som løfter det ene beinet til jenta opp på skulderen, for så å la det andre beinet ligge rett. Så er det bare å sette i gang. Populær med de jentene jeg har møtt.. 2) Jenta ligger nok en gang på ryggen. Jenta legger begge beina sine over skuldrene til gutten, som legger seg over jenta i en pushup stilling. Må ha en litt mjuk jente til dette. Dyp penetrasjon men er vond for ryggen (slitsomt å holde seg oppe lenge) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 hvem sin rygg da? har ikke følt at den er vond for noen av partene. Snakker da om posisjon nr 2 Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 hmm, hvor mange jeg har lgget med.. 2, men den første teler ikke.. er i fast forhold nå, så blr vel mest hun jeg har sex med. stillinger går vel i litt av hvert... alt mulig... bortsett fra veldig kinky kama sutra greier, og null anal sex og btw, som du sier, MENN tenker MYE MER på sex enn jenter //Sweet Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 men den første teler ikke.. 5557188[/snapback] Huh? og btw, som du sier, MENN tenker MYE MER på sex enn jenter 5557188[/snapback] Jasså, hvordan vet du det? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jenter tenker nok tilnærmet likt, men de er ikke like løse som gutter. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jenter tenker nok tilnærmet likt, men de er ikke like løse som gutter. 5557241[/snapback] Noen så... Kjenner noen jenter som er ganske så lause. Våkna i natt, hadde sovna i ei seng på fest, og da lå det faen meg to stykker og jukka ved sia ta meg Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jenter tenker nok tilnærmet likt, men de er ikke like løse som gutter. 5557241[/snapback] Noen så... Kjenner noen jenter som er ganske så lause. Våkna i natt, hadde sovna i ei seng på fest, og da lå det faen meg to stykker og jukka ved sia ta meg 5557310[/snapback] To jenter? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 En kar og ei jente lata nå bare som jeg sov, hadde det vert to jenter hadde jeg jo hoppa i det Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 samme opplevde jeg på nyttårsaften.. jeg hvilte litt.. når jeg våknet, våknet jeg med ei bukse på brystkassa...jeg la den fra meg og gikk x] Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 om meg: Har hatt meg med 2, med den 2 veldig mye veldig ofte, er sammen enda Sist helg åpna jeg en dør der noen hadde seg, og det vakke et pent syn.. (Nei, det var ikke mama og pappa ) men noen jeg kjenner.. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Rollespill er et must! Det feteste som finnes! Sexrollespill ftw. "IN THE LAND OF MORDOR..." osv (ja, jeg har gjort det ) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Forumet trenger en slik tråd ja Håper ingen stenger den Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 tror vi hadde en ganske lik en for et halvt år siden, elns. den ble stengt Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 For å starte med ordentlig griseprat så sier jeg: En metode for å Forsinke utløsningen er å klemme på undersiden av penis oppunder hodet litt før du kommer, etter man har gjort dette er det bare å fortsette igjen, Har også hørt at menn ikke kommer hvis de ligger med beina sammen, men tviler på at dette funker Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 x]] trikset er og ikke kjøre på for fullt før det går for deg da x] Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Kan noen svare meg på hvor lenge etter jenta har begynt med p-piller det er trygt å ha seg uten Kondom? med en gang Liksom ? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Kan noen svare meg på hvor lenge etter jenta har begynt med p-piller det er trygt å ha seg uten Kondom? med en gang Liksom ? 5558427[/snapback] Spør jenten. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Jammen hu viste ikke men kan spørre noen andre i morra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg