Veni Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 hei Burde jeg skaffe meg x360? er x360 core system og plantinum(eller noe sånt) de samme maskinene bare at core mangler hardisken? altså at hvis man kjøper hardisken å setter på så er de de samme maskinene? hvis du har noen grunner til at jeg burde velge x360 istedet for å vente på wii så bare rop ut .. isåfall ... hva burde jeg velge core eller plantinum? (hvis jeg går for x360) Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Man lever i nuet, og kjøper en 360 Premium til 2499,- på ICA Maxi på fredag/lørdag. Det gjør man Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 ....og så kjøper man en Wii i november Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Ellers så kan du spille lotto og vinne masse penger. Da har du kanskje råd til en PS3 som kommer i mars pluss at du kan spille i 1080p. Men du trenger jo en 1080p tv men det går bra siden du har vunnet lotto Kjøp X360 premium. Den skal vist koste 2499 på ICA i følge noen her på forumet. Da får du en skikkelig maskin som du kan kose med deg over vinteren Endret 11. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Ellers så kan du spille lotto og vinne masse penger. Da har du kanskje råd til en PS3 som kommer i mars pluss at du kan spille i 1080p. Men du trenger jo en 1080p tv men det går bra siden du har vunnet lotto Kjøp X360 premium. Den skal vist koste 2499 på ICA i følge noen her på forumet. Da får du en skikkelig maskin som du kan kose med deg over vinteren 6845619[/snapback] hva slags hd tv har du ? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Jepp ville kjøpt meg en Xbox 360 =) har selv og digger den! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Ein del bra spill ute for konsollen, og det er endå meir i vente. Så eg hadde ikkje nølt med å kjøpt for å si det sånn Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 hei Burde jeg skaffe meg x360? er x360 core system og plantinum(eller noe sånt) de samme maskinene bare at core mangler hardisken? altså at hvis man kjøper hardisken å setter på så er de de samme maskinene? hvis du har noen grunner til at jeg burde velge x360 istedet for å vente på wii så bare rop ut .. isåfall ... hva burde jeg velge core eller plantinum? (hvis jeg går for x360) 6845561[/snapback] Den dyreste heter Premium (ikke platinum ). I den dyreste følger det med kabler for tilkobling til HDTV (og vanlig tv), samt at kontrolleren er trådløs. Og så har den en harddisk - slik som du nevner. Core har tilkobling til vanlig tv, kontroller med ledning, ikke hard disk og heller ikke minnekort. Så du må i hvert fall kjøpe minnekort. Og det koster såpass at det ikke er så langt opp til å kjøpe harddisk. Og da kunne du like gjerne kjøpt premium og fått trådløs kontroller og HDTV kabler (hvis du har hdtv eller skal kjøpe senere). Så skal du først ha, så kjøp premium synes nå jeg. Det legges ut veldig mye innhold på Xbox live til 360'n. Det er veldig greit å kunne laste ned demoer til harddisken og teste spillene før man punger ut 500-600 kroner for de. Samt Xbox Live arcade titlene er også artig å kunne laste ned til disken. Jeg kan ikke gi deg noen grunner til å kjøpe 360 nå og ikke kjøpe Wii. Det må du finne ut selv. Les omtaler av spill til 360'n og se om det er titler som virker interessante for deg. Har selv 360 og det er den lureste invisteringen i min 27 år lange data- og spille-nerd karriere. Dr Peedee Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 det begynner å komme mange fabelaktige spill til xbox 360, selv til wii vil det ta en stund før spill av samme kaliber kommer, så det er bare å kjøpe. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Man lever i nuet, og kjøper en 360 Premium til 2499,- på ICA Maxi på fredag/lørdag. 6845575[/snapback] Hvor har du dette fra, og gjelder det isåfall alle ICA Maxi butikker? Lenke til kommentar
Veni Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 takk for svar folk`s hmm.. må finne meg en ica maxi snarest.... foresten ... jeg haren HD klar 26" fra samsung + skal snart få meg 32" (har vanlig TV-er i tillegg seff .. ) noen som vet om en ica maxi i oslo området? gjelder tilbudet i alle maxi buttikker? Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 noen som vet om en ica maxi i oslo området? 6847528[/snapback] Du finner ICA Maxi på Bjølsen og Sjølyst. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Noen som vet om Ica tilbudet stemmer? Jeg finner ikke noe på Icas sider ivertfall... Lenke til kommentar
Dec Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Nå koster vel premium utgaven 2990,- eller noe sånt på Elkjøp o.l. De har iallefall plenty maskiner. Litt greiere å forholde seg til ved event. feil på maskin også vil jeg tro... Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg fikk en kundeavis i posten der det stod at Ica Maxi hadde premium til 2500,- i hele helgen. Bor i Trondheim. Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Noen som vet om Ica tilbudet stemmer? Jeg finner ikke noe på Icas sider ivertfall... 6847602[/snapback] Finner heller ingenting... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 For 2500kr så kan det jo vurderas for min del og, men eg vil ha den i ein meir støyfri utgave. Ryker garantien om eg skifter vifte? Og NoLimit_^ når Wii blir lansert saman med Zelda så starter Wii stort! Sikkert den største spelet nokonsinne som er klart dagen når ein ny konsoll er klar Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jepp, dette er helt klart tiden for Xbox 360. Se på utgivelseslisten for tiden, Microsoft har noe på gang her. Og 2500 er ikkeno for en Premium, som er den beste versjonen, synes jeg. Bare kjøp du, anbefaler det sterkt. Lenke til kommentar
Lindros Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 (endret) Går en del rykter om at det kommer en del forskjellige bundles snart. Sikkert derfor butikker dropper priser på core og premiumer overalt nå for å bli kvitt det de har nå. Så kanskje ikke så dumt å vente litt til heller. Endret 12. september 2006 av Lindros Lenke til kommentar
Veni Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 hmm.. kanskje jeg burde vente ... noen som vet hvor lenge det er til den synker i pris på elkjøp og liknende butikker? hmm.... noen i oslo området som har vært i en ica maxi butikk å sett at tilbudet gjelder i oslo å? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå