Gå til innhold

skaffe meg x360?

Veni

Anbefalte innlegg

hei :D

Burde jeg skaffe meg x360?

er x360 core system og plantinum(eller noe sånt) de samme maskinene bare at core mangler hardisken? altså at hvis man kjøper hardisken å setter på så er de de samme maskinene? :hmm:

hvis du har noen grunner til at jeg burde velge x360 istedet for å vente på wii så bare rop ut .. :thumbup:

isåfall ... hva burde jeg velge core eller plantinum?

(hvis jeg går for x360)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ellers så kan du spille lotto og vinne masse penger. Da har du kanskje råd til en PS3 som kommer i mars pluss at du kan spille i 1080p. Men du trenger jo en 1080p tv men det går bra siden du har vunnet lotto :thumbup:

Kjøp X360 premium. Den skal vist koste 2499 på ICA i følge noen her på forumet.

Da får du en skikkelig maskin som du kan kose med deg over vinteren

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Ellers så kan du spille lotto og vinne masse penger. Da har du kanskje råd til en PS3 som kommer i mars pluss at du kan spille i 1080p. Men du trenger jo en 1080p tv men det går bra siden du har vunnet lotto  :thumbup:

Kjøp X360 premium. Den skal vist koste 2499 på ICA i følge noen her på forumet.

Da får du en skikkelig maskin som du kan kose med deg over vinteren

6845619[/snapback]

hva slags hd tv har du ?

Lenke til kommentar
hei :D 

Burde jeg skaffe meg x360?

er x360 core system og plantinum(eller noe sånt) de samme maskinene bare at core mangler hardisken? altså at hvis man kjøper hardisken å setter på så er de de samme maskinene? :hmm: 

hvis du har noen grunner til at jeg burde velge x360 istedet for å vente på wii så bare rop ut .. :thumbup:

isåfall ... hva burde jeg velge core eller plantinum?

(hvis jeg går for x360)

6845561[/snapback]

Den dyreste heter Premium (ikke platinum :) ). I den dyreste følger det med kabler for tilkobling til HDTV (og vanlig tv), samt at kontrolleren er trådløs. Og så har den en harddisk - slik som du nevner.

Core har tilkobling til vanlig tv, kontroller med ledning, ikke hard disk og heller ikke minnekort. Så du må i hvert fall kjøpe minnekort. Og det koster såpass at det ikke er så langt opp til å kjøpe harddisk. Og da kunne du like gjerne kjøpt premium og fått trådløs kontroller og HDTV kabler (hvis du har hdtv eller skal kjøpe senere).

Så skal du først ha, så kjøp premium synes nå jeg. Det legges ut veldig mye innhold på Xbox live til 360'n. Det er veldig greit å kunne laste ned demoer til harddisken og teste spillene før man punger ut 500-600 kroner for de. Samt Xbox Live arcade titlene er også artig å kunne laste ned til disken.

Jeg kan ikke gi deg noen grunner til å kjøpe 360 nå og ikke kjøpe Wii. Det må du finne ut selv. Les omtaler av spill til 360'n og se om det er titler som virker interessante for deg. Har selv 360 og det er den lureste invisteringen i min 27 år lange data- og spille-nerd karriere.

Dr Peedee

Lenke til kommentar

takk for svar folk`s :w00t:

hmm.. må finne meg en ica maxi snarest.... :D

foresten ... jeg haren HD klar 26" fra samsung + skal snart få meg 32" :p

(har vanlig TV-er i tillegg seff .. :tease: )

noen som vet om en ica maxi i oslo området?

gjelder tilbudet i alle maxi buttikker?

Lenke til kommentar

For 2500kr så kan det jo vurderas for min del og, men eg vil ha den i ein meir støyfri utgave. Ryker garantien om eg skifter vifte?

Og NoLimit_^ når Wii blir lansert saman med Zelda så starter Wii stort! Sikkert den største spelet nokonsinne som er klart dagen når ein ny konsoll er klar :)

Lenke til kommentar

Går en del rykter om at det kommer en del forskjellige bundles snart. Sikkert derfor butikker dropper priser på core og premiumer overalt nå for å bli kvitt det de har nå.

Så kanskje ikke så dumt å vente litt til heller.

Endret av Lindros
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...