DE1 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Heisann! Vurderer en julegave til mine to venninner. Et lite opphold på Spa. Er det dumt å sende to jenter (som er veldig gode venninner med hverandre dit)? Burde det heller være meg selv og ei? Vi tre er bare gode venner. Eller er det en fin gave å gå? Sende mine to venninner på spa? Edit: Alderen er 17 år. Veldig glad for svar! Endret 23. november 2006 av DE1 Lenke til kommentar
haakie Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Gjør du det med bare ei kan hun fort tro at du liker henne, ta heller me begge. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Gjør du det med bare ei kan hun fort tro at du liker henne, ta heller me begge. 7342958[/snapback] Mhm.. Men har ikke så veldig lyst å dra dit selv.. *Kikke flau på lommebok* Edit: Så poenget mitt var egentlig om det blir dumt å sende to venninner dit (uten meg.) Endret 23. november 2006 av DE1 Lenke til kommentar
Knast Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hva med å si at du inviterer dem til spa? Så får du selv være med og de får ikke muligheten til å gi tilbudet videre, om de ikke har anledning. Du og to venninner, er vel bare å håpe på det beste da Jeg blir også gjerne med Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hvis det bare blir deg selv og en av dem vil nok den som blir utelatt kanskje bli sjalu etc.. Ikke vet jeg. Ellers tror jeg at det blir suksess og sende begge to avgårde, selv om du ikke blir med Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Ellers tror jeg at det blir suksess og sende begge to avgårde, selv om du ikke blir med 7342974[/snapback] Du tror det ja? Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Gjør du det med bare ei kan hun fort tro at du liker henne, ta heller me begge. 7342958[/snapback] Mhm.. Men har ikke så veldig lyst å dra dit selv.. *Kikke flau på lommebok* Edit: Så poenget mitt var egentlig om det blir dumt å sende to venninner dit (uten meg.) 7342965[/snapback] sende de på spa og så etterpå kan dere 3 gå ut og kose dere på en resturang eller pizza vis du tar med bare ei kan hu tro noe ^^ men vis du sendere begge 2 vil de snakke fine ord om deg og bli glade begge ^^ og du slipper stresset med at de tror du mener noe Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Ja, kanskje lurt det. Å sende begge to slik at de skjønner at det ikke er noe ja.. Lenke til kommentar
Knast Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hva med å si at du inviterer dem til spa? Så får du selv være med og de får ikke muligheten til å gi tilbudet videre, om de ikke har anledning. Du og to venninner, er vel bare å håpe på det beste da Jeg blir også gjerne med 7342972[/snapback] Kan legge til at jeg tar med cola-brettet vi snakket om ved HW-LAN som jeg desverre ikke fikk anledning til å levere. Jeg kan betale selv:P Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Haha, det colabrettet ja.. Nei, blir nok to jenter på spa vil jeg tro. Derretter et lite restaurant besøk Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Du kan ikke være med to jenter på spa, det blir feil på alt for mange måter. Enten så tar du én av dem med deg og satser på intimmassasje som følge, ellers sender du begge. Personlig synes jeg det er lurest å sende begge, da du fordobler sjansen til å få deg noe. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Du kan ikke være med to jenter på spa, det blir feil på alt for mange måter. Enten så tar du én av dem med deg og satser på intimmassasje som følge, ellers sender du begge. Personlig synes jeg det er lurest å sende begge, da du fordobler sjansen til å få deg noe. 7343222[/snapback] Og hvem sier at jeg skal få meg noe? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Litt av en flott gave. Send begge to du:-) Lenke til kommentar
DNA Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg kan bli med deg på spa Eller så kan du sende venninene dine. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Du kan ikke være med to jenter på spa, det blir feil på alt for mange måter. Enten så tar du én av dem med deg og satser på intimmassasje som følge, ellers sender du begge. Personlig synes jeg det er lurest å sende begge, da du fordobler sjansen til å få deg noe. 7343222[/snapback] Og hvem sier at jeg skal få meg noe? 7343278[/snapback] The benefit of the doubt. Hvorfor skulle man ellers sendt jenter på spa? Jeg kan respektere en gift tøffel, men man kan ikke la kvinnene i ditt liv styre deg uten at du faktisk får deg noe. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 På Thon Hotell? Send med din jævel! :X Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 På Thon Hotell? Send med din jævel! :X 7343856[/snapback] Planen det ja.. neh, ikke deg. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Send begge to på spa, mens du leier en hytte til dere resten av helgen. Spør de hva du ønsker deg, sier du beskjedent "tja,hm, det er ikke så farlig" Det er oppskriften. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Jaja, hytte? Rooolig nå Er da fortsatt uten fast jobb. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Spørsmålet er jo hvor mange syttenåringer som har interesse av en spatur. Tusenkronersspørsmålet er hvorfor du, som er to år yngre, har lyst til å sende to venninner på spa og attpåtil hevder at du ikke er ute etter å få deg noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå