SkinnyT Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Skal ut å springe 3000 meter kl. 08:40 i morgen og lurte på om noen hadde tips til sanger som jeg kan legge inn på mp3 spilleren. Trenger noe skikkelig hard og tøff musikk! Det får meg til å løpe raskere av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 ASH Foo Fighters Therapy? (brukes på mine treningsøkter på sykkel) Lenke til kommentar
fwsotern Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 kommer jo helt ann på hvilken musikk smak man har da... Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Metal/Rock helst. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 in flames, system of a down, muse og rage against the machine burde fungere bra. noen eksempler på energiske enkeltsanger: in flames - only for the weak system of a down - toxicity survivor - eye of the tiger rage against the machine - know your enemy muse - hysteria blur - song 2 布袋寅泰 - battle without honor or humanity nine inch nails - the hand that feeds Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Muse - Time Is Running Out. (Passer vel fint i sammenhengen. ) Muse - New Born. Muse - Plug In Baby. Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Survivor - Eye of the tiger Edit: Det var nevnt fra før det ja.. Endret 31. mai 2006 av poborsky Lenke til kommentar
NyLakkert Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 smokie - sailing napalm death - parasites napalm death - you suffer frank zappa - bobby brown bob marley - i shot the sheriff Lenke til kommentar
blured Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Personlig digger jeg å løpe til det svenske bandet Audionom. Skikkelig ernergisk musikk, som det ikke er mulig å sitte stille til. De har gitt ut ett studio album om jeg ikke tar feil som heter Retrospektiv. Bildet på avataren min er forresten forsiden på albumet. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Hvis du vil ha "bråkemusikk", velg Soad. Hvis du vil ha avslappende musikk så velger du Radiohead. Jeg jogget til OK Computer i går, herlig. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg tenker hvertfall noe med en jevn, rask rytme. Dødsmetal med doble basstrommer blir kanskje litt å overdrive? Hvertfall.. * Soilwork - No more angels, Natural born chaos, Distortion sleep * Rammstein - Feuer frei, Mann gegen mann, (det meste, egentlig!) * Dark Tranquillity - The wonders at your feet, Single part of two Sånn, innen disse sangene har spilt seg ferdig bør du ha fullført. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Ok. Har fått lagt inn en god del låter nå. Takk for alle tipsene Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Machinae Supremacy - Attack Music og Hero. Du finner dem begge gratis på bandets hjemmesider Lenke til kommentar
discostu Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Sier bare Amon Amarth jeg, kongeband. Prøv deg på låta Death in Fire.. Låta som fikk meg til å forelske meg i bandet iallefall! Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Disgorge - Consume The Forsaken Pyaemia - Impaled On Stakes Severe Torture - Misanthropic Carnage Inveracity - Multiple Homicide Despondency - God On Acid Deeds Of Flesh - The Endurance Arsebreed - Rectal Vomit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå