fiLLLipnet Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Hei Har meldt meg på beta-opplegget på joost.com, men det ser ikke ut til å komme noen vei. Er det noen som har invites så PM meg eller post her ----------------- Moderatoredit: Ønsker du en invite til Joost skal du ikke poste i denne tråden, men i stedet kontakte en av de som i slutten av tråden har opplyst at de har ledige invites over PM til med navn og epost for å bli tilsendt en invite. Har du derimot ledige invites kan du om det er behov legge til en post hvor du forteller at de som ønsker en invite kan sende deg en PM. Endret 3. mai 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Kan du forklare hvorfor du mener Joost, som er laget av gutta bak Skype, og er en konkurrent til YouTube, ikke er lov på dette forumet? Edit: Det ble stille, gitt! Endret 29. januar 2007 av tofagerl Lenke til kommentar
fiLLLipnet Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg vet ikke hvorfor det ikke skal være lov, men Joost er det nye tv-programmet for pc.. Som du sier er det utviklerne bak Kazaa og Skype Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 er det i det hele tatt noe her som har gitt fyren invites? haha Lenke til kommentar
fiLLLipnet Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 er det i det hele tatt noe her som har gitt fyren invites? haha 7826819[/snapback] Meg du mener ? Nei Lenke til kommentar
whom Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Ingenting ulovlig i dette, i følge retningslinjene. Ser veldig interessant ut dette. Noen som besitter invites? Mottar en med takk! Lenke til kommentar
samyboy Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ingenting ulovlig i dette, i følge retningslinjene. Ser veldig interessant ut dette. Noen som besitter invites? Mottar en med takk! 7829998[/snapback] Har du fått enda? kan godt gi en av mine Lenke til kommentar
Montag Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Slenger meg på Filips oppfordring og lurer på om noen har en extra invite. Hadde vært topp da jeg for tiden er uten TV tilgang. Endret 1. mars 2007 av Montag Lenke til kommentar
Camron Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 We have added new tokens to your account, so you can invite more people toparticipate in the Joost beta testing program. ^^ Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg hadde satt stor pris på en invite! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ingenting ulovlig i dette, i følge retningslinjene. Ser veldig interessant ut dette. Noen som besitter invites? Mottar en med takk! 7829998[/snapback] Har du fått enda? kan godt gi en av mine 8051903[/snapback] hadde vært veldig interessert i dette jeg å Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ønsker også en invite. Har meldt meg på beta-programmet, men har enda ikke fått noe (under 24 timer siden, men dog ). Lenke til kommentar
Camron Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Tar litt tid før dere får tilbakemelding. Over en måned, hvertfall. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Hvis noen har en invite til overs så tar jeg gledelig imot Hvis jeg da får invites skal jeg selvfølgelig dele de ut her. Mailen min er kennethHOSeggan.info Venter fortsatt i spenning Endret 4. mars 2007 av stealthy Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Fikk tilgang i dag. Meldte meg som betatester for ca 1,5 mnd siden. Har ikke fått noen invites enda, men skal komme tilbake når den tid kommer! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Kan noen forklare hva Joost er? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Nei. Du kan ganske enkelt google det. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Nei. Du kan ganske enkelt google det. 8057563[/snapback] ..takk for hjelpen. Så det er et program(?) hvor man kan se tv over internett? Eller har jeg misforstått? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 meldte meg på betaen for lenge siden, fikk invite i dag Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Tar gjerne en invite om noen gidder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå