Bogan Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 I moderne tid har dette blitt mer og mer allment vanlig. Hva synes dere om det? jeg blir så forbannet på de som skal spille så sinnsykt på det som feks homsepatruljen og de på mess tv... Jeg mener de er helt vanlige mennesker og kan oppføre seg deretter. er jo et faktum at veldig mange faktisk er det! Og jeg synes det er helt greit hva folk selv velger å gjøre. alle fjortisser som kommer med usakelige barnslige kommentarer vil bli rapportert! i 2005 er det faktisk ikke kult å hate homofile og utlendinger men bare patetisk Og ikke si samme for meg bare de ikke prøver seg på meg. det er en klisjè! En siste ting jeg er verken homo eller bifil er vel de av dere som ville trodd jeg var det og.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 jeg blir så forbannet på de som skal spille så sinnsykt på det som feks homsepatruljen og de på mess tv... Jeg mener de er helt vanlige mennesker og kan oppføre seg deretter. ... Og hvorfor skal de ikke få være seg selv? En siste ting jeg er verken homo eller bifil er vel de av dere som ville trodd jeg var det og.. Jeg lurer veldig, veeeldig på hvorfor folk føler at det er nødvendig å understreke at de er heterofile hver gang homofilidebatten dukker opp. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg stiller meg likegyldig. Man må få gjøre hva man vil og stå for hvem man er. Hva så om du liker karl isteden for kari? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Dobbelpost gitt. Får utnytte denne med å stille spørsmål angående homsepatruljen. Tror dere virkelig det er slik de oppfører seg 100% av tiden sin? Kan det være manus? Endret 19. mars 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 homofili,lesbisk eller hetro. De er uansett mennesker og fortjener sammen respekt. De er ikke verre noen av dem. Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg ser ikke ned på homofili, folk må få gjøre som de vil, som sagt. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg har ikke noe imot homofile så lenge de ikke oppfører seg (som Bogan nevnte) som de i homsepatrulien. Det irriterer meg grenseløst, men for all del la dem oppføre seg sånn, bare ikke rundt meg. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg stiller meg likegyldig. Man må få gjøre hva man vil og stå for hvem man er. Hva så om du liker karl isteden for kari? Det heter Ola og Kari, ikke Karl og Kari. Fy fy. Folk får gjøre hva de vil for min del så lenge det ikke går utover uskyldige mennesker... og dyr. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 alle fjortisser som kommer med usakelige barnslige kommentarer vil bli rapportert! i 2005 er det faktisk ikke kult å hate homofile og utlendinger men bare patetisk Hvorfor i hule heite nevner du utlendinger? Jeg mener de er helt vanlige mennesker og kan oppføre seg deretter. Ja, tenk om ikke alle var helt A4. Tenk så grusom verden ville vært. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg skjemmes over folk som er REDDE for homofile! Folk i klassen min tror at å mobbe folk som ikke er hetro og norsk er kult. Folk har seriøse dumme ting i hodet da altså! Kjenner mange homoer (Håper det ikke jeg får pisking av det ordet!), aldri nå galt med dem. Altså, ingen(få) er som homsepatrulien, de er vel ikke slik egentlig heller, skaperne prøver å gi oss inntrykk på hvordan homer er. Men de er ikke sånn! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg skjemmes over folk som er REDDE for homofile!Folk i klassen min tror at å mobbe folk som ikke er hetro og norsk er kult. Folk har seriøse dumme ting i hodet da altså! Kjenner mange homoer (Håper det ikke jeg får pisking av det ordet!), aldri nå galt med dem. Altså, ingen(få) er som homsepatrulien, de er vel ikke slik egentlig heller, skaperne prøver å gi oss inntrykk på hvordan homer er. Men de er ikke sånn! noe kommer bare med alder mine gode venn De vil lære en eller annen gang. ellers så får de seg nok en på tryne når de begynner på vgs. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 homofili,lesbisk eller hetro. De er uansett mennesker og fortjener sammen respekt. De er ikke verre noen av dem. Enig med deg, Christian86. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg skjemmes over folk som er REDDE for homofile!Folk i klassen min tror at å mobbe folk som ikke er hetro og norsk er kult. Folk har seriøse dumme ting i hodet da altså! Kjenner mange homoer (Håper det ikke jeg får pisking av det ordet!), aldri nå galt med dem. Altså, ingen(få) er som homsepatrulien, de er vel ikke slik egentlig heller, skaperne prøver å gi oss inntrykk på hvordan homer er. Men de er ikke sånn! noe kommer bare med alder mine gode venn De vil lære en eller annen gang. ellers så får de seg nok en på tryne når de begynner på vgs. Hvis du sjekker profilen min så tennes det nok et lys for deg! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg skjemmes over folk som er REDDE for homofile!Folk i klassen min tror at å mobbe folk som ikke er hetro og norsk er kult. Folk har seriøse dumme ting i hodet da altså! Kjenner mange homoer (Håper det ikke jeg får pisking av det ordet!), aldri nå galt med dem. Altså, ingen(få) er som homsepatrulien, de er vel ikke slik egentlig heller, skaperne prøver å gi oss inntrykk på hvordan homer er. Men de er ikke sånn! noe kommer bare med alder mine gode venn De vil lære en eller annen gang. ellers så får de seg nok en på tryne når de begynner på vgs. Hvis du sjekker profilen min så tennes det nok et lys for deg! jeg har gjort det vet det er en del år igjen, men derfor skrev jeg at noe kommer med alderen Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg har absolutt ikke noe imot homofile/lesbiske. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) homofili,lesbisk eller hetro. De er uansett mennesker og fortjener sammen respekt. De er ikke verre noen av dem. Så fullstendig enig. Endret 19. mars 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 eneste jeg lurer på, er det bare jeg som synes at den norske homsepatruljen stereotyper MYE mer enn den amerikanske versjonen? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Homofile kan gjærne få være det for meg, men jeg hadde ikke makta og hatt disse 5 fra homsepatruljen rundt meg lenge! De kan vel fortsatt være som normale mennesker, de trenger ikke være så forfærdelig "homsete" om dere skjønner? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Nei, jeg er enig med deg, MrLee. Den norske homsepatruljen "prøver" mye mer. Men synes de er koslige og kule karer for det. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Synes folk kan ha sine egne meninger om homofili o.l. så lenge det ikke går ut over andre enn dem selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg