Oz370 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 heisann, fant ingen hjelpetråder til zalda tp her, så jeg starter en nye en Selv lurer jeg på hva jeg skal gjøre i den første landsbyen? Har samlet geitene, og fått et par småquests. Kurven som randt ned kurven, og katten. Hørte også noe om en iskestang? har løpt rundt i byen lenge nå, kommer meg ingen steder. Hvordan får jeg katten til butikken? Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Du må stille deg opp ved siden av katten og fange en fisk. Da løper den hjem, og du kan kjøpe slingshoten. Lenke til kommentar
Mus Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 heisann, fant ingen hjelpetråder til zalda tp her, så jeg starter en nye en Selv lurer jeg på hva jeg skal gjøre i den første landsbyen? Har samlet geitene, og fått et par småquests. Kurven som randt ned kurven, og katten. Hørte også noe om en iskestang? har løpt rundt i byen lenge nå, kommer meg ingen steder. Hvordan får jeg katten til butikken? 7455289[/snapback] Mens du står fast, fortell litt hvordan spillet er da Er Wii kontrolleren grei å bruke? Lenke til kommentar
Oz370 Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) kontrolleren er hærlig! fungerte fint i wii sports. Den har en litt passiv rolle i zelda da, med unntak av når man sikter med spretterten (noe som fungerer veldig mye bedre enn på n64!). En fordel er at den er "delt". mer behagelig å ha frie hender Grafikken er helt akseptabel og. koselig er det forresten noen måte å save på utenom checkpointene? har ikke fått opp menyen. i alle fall ikke noe som ligner på OoT menyen? Endret 8. desember 2006 av Oz370 Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 kontrolleren er hærlig! fungerte fint i wii sports. Den har en litt passiv rolle i zelda da, med unntak av når man sikter med spretterten (noe som fungerer veldig mye bedre enn på n64!). Grafikken er helt akseptabel og. koselig 7455348[/snapback] Det blir mer svinging av kontrollen når du får deg sverd. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 kontrolleren er hærlig! fungerte fint i wii sports. Den har en litt passiv rolle i zelda da, med unntak av når man sikter med spretterten (noe som fungerer veldig mye bedre enn på n64!). Grafikken er helt akseptabel og. koselig 7455348[/snapback] Det blir mer svinging av kontrollen når du får deg sverd. 7455358[/snapback] Hvordan sveive inn når en har fått fisk? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 ser det . 7456668[/snapback] Nei, den første fiskestanga er det ikke snelle på. Lurer på det samme selv, jeg klarer faktisk ikke å få opp fisken. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) ser det . 7456668[/snapback] Nei, den første fiskestanga er det ikke snelle på. Lurer på det samme selv, jeg klarer faktisk ikke å få opp fisken. 7456705[/snapback] Grønn av irritasjon Edit: Faktisk brukt litt tid på dette nå... Endret 8. desember 2006 av Matsini Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Skal bare være å rykke Wiimoten mot seg med en gang duppa går ned. Var i hvert fall det jeg gjorde og da fikk jeg to fisk på rad Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Skal bare være å rykke Wiimoten mot seg med en gang duppa går ned. Var i hvert fall det jeg gjorde og da fikk jeg to fisk på rad 7456769[/snapback] Fått mange på rad nå Men får de aldri opp... Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Gleder meg til å spille Zelda etterpå. Har kost meg med Wii play og sports siden klokka 10 i dag... Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Må man holde inne noen knapper for å få opp fisken? Lenke til kommentar
Dinex Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Man må "sveive" med nunchuken for å dra inn fisken. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Fy pokker det er vanskelig å få fisk Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Man må "sveive" med nunchuken for å dra inn fisken. 7457302[/snapback] På en stang uten snelle?? Lenke til kommentar
Dinex Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 På en stang uten snelle?? 7457347[/snapback] Ja. Det funket ihvertfall når jeg prøvde det. Holdt på i 30 min før jeg prøvde å bevege nunchuken rundt i en sveivebevegelse mens jeg hadde fisken på kroket, og da fikk jeg den i land med en gang. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Bare å dra. Jeg har fått en god del fisk nå, og det er bare timingen det står på. *Edit, mulig jeg sveivet med nunchucken også, jeg levde meg iallefall sykt inn under fiskingen Endret 8. desember 2006 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 YEEEEEEEEEAAH Takk folkens! lenge siden jeg har trent såpass hardt Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Eg endrer trådemnet litt og flytter den til spørsmål og svar. Så alle med problemer i Zelda poster her og ikkje lager 50000 nye tråder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå