aklla Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 har akkurat fått inn film fra heimeærnet, laget av menige i tropp2, KBP, hvuv... her får dere se hva dere faktisk kommer til å gjøre i de 6 mnd dere skal være der, er også MYE mer som ikke ble med på filmen... her er filmen... http://files.filefront.com/Mil_action_med_...;/fileinfo.html Gled dere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 Artig å mimre tilbake Lenke til kommentar
maskot Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 Artig å mimre framover Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 Artig film. Den vekker gamle minner. Nå er det 6 år siden jeg var i militæret, men mange av minnene husker jeg som om det skulle vært i går. Blandt annet da vi vraket tre beltevogner. Det skjedde slik: Vi var tre vogner som skulle etablere base oppe på en fjelltopp. Det var vinter, og vi måtte av hovedveien for å komme opp fjellsida. Veien vi kjørtepå besto av grus med snø på, trodde vi.... Jeg var lagfører og satt foran i beltevogna i midten. Bak oss kjørte tilknyttninngsvogna vår, og foran kjørte ei vogn fra en annen tropp. Da vi kom halvveis opp fjellsida mistet den fremste vogna veigrepet og begynte sakte, men sikkert å skli bakover mot oss. Det var nemlig masse is under snøen. Sjåføren i min vogn var nok litt raskt ute med å sette vogna vår i revers for å unngå den fremre vogna. Han tenkte ikke på at vi hadde ei vogn bak oss også. Det endte med at vi kræsjet inn i vogna bak, og fikk den fremre vogna i fronten. Alle tre vognene sklir nedover fjellsiden og rett av veien ved bunnen av fjellet, og rett ned i en middels stor bekk. Skummelt når det skjedde, men utrolig artig når jeg tenker tilbake på det. Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 Nice! Hva heter den første sangen? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 Artig film! Akkurat derfor jeg gleder meg, og håper jeg kommer inn i, militæret. Veldig bra laget, credit til regissøren. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) vet ikke hva sangen heter, er ikke jeg som har laget filmen.... Menig Thorsen lagde den i dag og sendte den til alle i troppen Endret 30. juli 2006 av aklla Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 vet ikke hva sangen heter, er ikke jeg som har laget filmen.... Menig Thorsen lagde den i dag og sendte den til alle i troppen 6583904[/snapback] Er du med i filmen? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 så klart jeg er med.... Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 så klart jeg er med.... 6583914[/snapback] Hehehe... ^^ Så klart! Kan du henvise til en scene der vi kan se den barske Aklla i aksjon? ;P Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 jeg er han helt til høyre som skyter på rundt 4 min 33 sec er med flere steder men... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 er forresten Theme-sangen til Pirates Of The Caribian som er den første sangen... Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 jeg er han helt til høyre som skyter på rundt 4 min 33 sec er med flere steder men... 6583964[/snapback] Ja ok. Da er det bare å glede seg til tiden i forsen da. Hehe... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 hvis du gleder deg til å stå opp kl 0600, vaske, spise, så starte tjenesten, som slutter rundt 22:40 i rekrutten, og ikke regn med å få fri første helg nei, den går med til tjeneste den også... er du kalt ut til heimeværnet du også?? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 hvis du gleder deg til å stå opp kl 0600, vaske, spise, så starte tjenesten, som slutter rundt 22:40 i rekrutten, og ikke regn med å få fri første helg nei, den går med til tjeneste den også... er du kalt ut til heimeværnet du også?? 6584070[/snapback] Hehehe. ^^ Nei, venter på sesjon. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 er forresten Theme-sangen til Pirates Of The Caribian som er den første sangen... 6583987[/snapback] Sikker? Har lastet ned 2 versjoner av themet til Pirates of the Caribbean og fremdeles matcher ikke de sangene den som er i introen. De gæverene med lett sluttstykke og rød maling, var det sånn lasergreie i SIBO-trening? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 nei, det var bare vanlige våpen med lette sluttstykker, for å skyte med løs ammunisjon(rød-plast) Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 må man skinne seg når man skal ut i army'n? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 tja, man MÅ ikke, men man bør, alle i troppen vår klippet seg man må gå med hårnett hvis man har langt hår, kan tro det er ett helvete å ha langt hår ute i felten Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 Nice! Hva heter den første sangen? 6583856[/snapback] Sangen er fra Pirates of Caribean, hvis det er den ved introen du mener? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå