Dannylook Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Jeg skal ha en liten film aften sammen med noen kompiser og vi ønsket å se noen filmer som handlet om data generelt. Er det noen som vet om noen? Har hørt om en film som heter "hackers" eller no sånt, er det bra? Takker for alle svar Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 WarGames er da kul. : ) Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hackers og Hackers 2 er bra. har sett begge. Gode filmer ^_^ Lenke til kommentar
FredrikM90 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Swordfish sier jeg bare:P husker ikke handlinga helt men tror det var noe om hacking der:P Lenke til kommentar
............... Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Swordfish sier jeg bare:P husker ikke handlinga helt men tror det var noe om hacking der:P 6619622[/snapback] mhm enig med den! Også er halle berry med handler vel om en gammel hacker som ikke har lov til å bruke data mer, men som blir henta inn av er rik fyr, som vil at han skal lage en geenial orm eller noe sånt.. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Pirates of Silicon Valley er en bra film Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Revenge of the Nerds? Finnes både 2'er, 3'er og 4'er også. En veldig sløv film. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Sneakers. Husker jeg så den på kino den gangen den kom ut. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Tron er en film som bør nevnes i denne sammenhengen, den handler om en person som blir fanget inne i ett PC-spill, filmen er ifra 1982 og ganske sience-fiction preget, så den er vell ikke så veldig aktuel for folk som driver mye med data, men jeg ynes den var artig lell jeg. Lenke til kommentar
j0nz0r Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hackers filmene er komikveld Tror Angelina Jolie trippler minnet på en pc i 1`rn med noen tastetrykk... Lenke til kommentar
pertm Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 The Net er en film jeg likte om hvordan internet kan misbrukes Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Swordfish er en av mine favorittfilmer. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hackers og Hackers 2 er bra. har sett begge. Gode filmer ^_^ 6619349[/snapback] 1: HAckers er ræva .. er laget av en som ikke helt viste hvordan en PC fungerer 2: det finnes ingen film som heter Hackers 2.. tror du blander litt er nok "Takedown" du er ute etter 3: beste PC relaterte film er "Antitrust"... (også kjent som "Conspiracy.com") Lenke til kommentar
j0nz0r Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Kebab GUD: Antitrust er Hackers 3, etter hva jeg har hørt. Men hey, jeg kan ta feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå