Gaston Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Jeg har lest mange gode svar på prøve o.l. Med gode svar, mener jeg utspekulerte svar. Når du ikke kan svaret på oppgaven eller du ikke "orker" så svarer du på en morsom måte. Eksempel (sakset fra SnowDog bilde thread): Kan dere om noen flere? (Historier, bilder). Her følgere flere (bare tilfeldig det er matte oppgaver..) Kom med flere, uansett fag eller hva det er.. Endret 30. mai 2007 av Gaston Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 haha! Måtte le av den nederste Da har man virkelig studert logikk og den to over, der hvor a og b ble bare flyttet fra hverandre Må huske på noen av dissa når jeg sliter på en prøve Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hadde en i klassen som alltid svarte Napoleon, 1814 eller monarki på spørsmål (på prøver) han ikke kunne svare på, da han mente det var stor sannsynlighet for at det kunne være svaret. Funket dårlig, da. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hadde en i klassen som alltid svarte Napoleon, 1814 eller monarki på spørsmål (på prøver) han ikke kunne svare på, da han mente det var stor sannsynlighet for at det kunne være svaret. Funket dårlig, da. 7540773[/snapback] Be han svare 42, det fungerer alltid Lenke til kommentar
............... Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hadde en i klassen som alltid svarte Napoleon, 1814 eller monarki på spørsmål (på prøver) han ikke kunne svare på, da han mente det var stor sannsynlighet for at det kunne være svaret. Funket dårlig, da. 7540773[/snapback] Be han svare 42, det fungerer alltid 7540980[/snapback] Hva er hovedstaden i Norge? ehm, ehh, hmm, 42? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hva er hovedstaden i Norge? 7541004[/snapback] Veit du ikke det kan du vel egentlig bare gi opp uansett Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Har laget en del sånne svar i krl. F.eks hvor de skriver en setning eller flere og du skal sette inn nøkkelord som passer. skal se om jeg finner forrige prøve jeg gjorde det på. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 En fyr jeg vet av fikk stiloppgaven i norsk: Hva er toppen av latskap? Svar: Dette er toppen av latskap. Han leverte og senere fikk han den igjen med den fine karakteren 6 :!: Lenke til kommentar
K.. Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Tror alle har en venn som har gjort det der. Samme om han som skrev på oppgaven "Hva er modighet?" Han svarte "DETTE er modighet" og leverte. Etter historia fikk han også 6. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Tror alle har en venn som har gjort det der. Samme om han som skrev på oppgaven "Hva er modighet?" Han svarte "DETTE er modighet" og leverte. Etter historia fikk han også 6. 7541468[/snapback] Urban legend a.k.a BS Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Bekjent av fattern på skipsfører-prøven for maaaange år siden: spørsmål: "Hvem har siste ordet i avgjørelser tatt ombord?" svar: "Kona til skippern." Han fikk visst poeng også... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Det her var noe av det beste ass! :!: Expand (a+b)`2 Gotto love math! Lenke til kommentar
Snø Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 En lærer spurte: hvilke andre britiske komponister kjenner dere? En venn svarte: Beethoven Lærerens kommentar: Jeg tror Beethoven snur seg i graven Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Når døde (insert random KRL-relatert tard)? Svar: 1, Januar 2007. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hahaha, her var det jammen mange artige svar. :!: Likte spesielt godt den med sin x. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) En bekjent fikk spørsmål på en KRL-prøve om hva som er de to forskjellige gruppene innen Islam. Han svarte Selvmordsbombere og Terrorister og måtte ha sånn samtale med lærer og foreldre.. Endret 20. desember 2006 av UGK Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 morsomt det der, likte den med expand (a+b) Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Påsan fra Pondus har jo noen fine.. "Hva vet du om første verdenskrig?" (Svar)"Fint lite.." Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Tror ikke det er dette tråden handler om, men jeg prøver. Læreren min fortalte om en gang de hadde en prøve, og et av spørsmålene lød; "Hva er forskjellen på I-land og U-land?". En elev svarte: "I I-land må man gå på skolen, men har ikke lyst til det. I U-land vil de gå på skole, men får ikke gå på skole." Det var ikke en særlig lang besvarelse, men jammen var den god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå