star-wars Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 lurer på hvem dere syns er nåtidens beste og raskeste gitarist,. litt vanskelig å svare på men men. kom gjerne med personelige topp 5/10 lister. slash *Notis fra moderator: 4. Rene telletråder ("Hva hører du på nå?") er forbudt.Poster i tråder av type "Hvilket punkband liker du best" skal være begrunnet. Så begrunn svarene deres, peeps! Alle innlegg som bryter med disse reglene vil bli slettet! Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Går aldri an å fine verdens beste gitarist. Er for mangen forsjelige sjangre og måtter å vera god på. Vist eg først skal velge ein god blir det nok Paco de Lucia. Han spiller noko av det mest fantastiske eg har høyrt og sett.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hva er så imponerende med raskeste spiller? Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Han karen i Dream Theater mener jeg er verdens beste. Han i Slipknot er også ekstremt dyktig. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Nils Lofgren er rimelig habil på gitar.. For akustisk nytelse anbefales Nils Lofgren - Acoustic Live Endret 16. mai 2005 av Peterman Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Han karen i Dream Theater mener jeg er verdens beste. John Petrucci ja, koselig kar. Men det er så mange som er ufattelig gode på gitar så å liste opp sånn vil bare være meningsløst. Kunne listet opp hundrevis. Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Klarer ikke velge mellom; Zakk Wylde John Petrucci Steve Vai Alle de spiller annerledes musikk, så det blir egentlig bare dumt og si at han og han er best, IMO. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jason Göbel (Cynic & Gordian Knot) Ron Jarzombek (WatchTower & Spastik Ink) Chris Poland (Megadeth & Damn the Machine) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=53968 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jose Feliciano Steve Vai Markus Paus Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 (endret) Så var det dette med den _beste_ da, Umulig å si, men mine favoritter er i alle fall: - Al Di Meola - John Petrucci - Michael Romeo - John McLaughlin - Paco De Lucia ...I alle fall for øyeblikket Endret 16. mai 2005 av Lungemannen Lenke til kommentar
andesam Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 umulig å si hvem som er best. noen av mine favoritter er uansett john petrucci, steve vai, alexi laiho Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Mine favoritter, som jeg mener ligger på verdenstoppen er bla: -Mark Knopfler. -Eric Clapton. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeff Hanneman er vel min. Makan til riff-maker skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Mine favoritter, som jeg mener ligger på verdenstoppen er bla: -Mark Knopfler. -Eric Clapton. ditto Eric Clapton er en ufattelig dyktig gitarist, samtidig som han har mange bra sanger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 øystein sunde. Det er få som klarer å synge og spille så fort på akustisk gitar som ham. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå