Leaf Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Hei.. Jeg starter denne tråden, for å prøve å få litt intiativ av dere andre HW-diggere som skal på TG! Vi må vel ha rekke i år også? Jeg og noen kamerater vil hvertfall veldig gjerne være på partyet i nærver av alle våre venner her.. Noen som var der i fjor, som kan starte litt? Jeg har aldri hvert med på HW-rekka, men har veldig lyst til det i år, som sagt.. EDIT: Xmir, Niklas_Paulsen og goggen90 har sagt seg villig til å være med å hjelpe til! Kjempebra! EDIT2: Første jente, TinaM er med! Bare å få med fler EDIT3: akakulings tar seg av seatingen, PM han for forslag om hvor vi bør sitte i hallen! Påmeldte: Leaf Exiqui ruptioN Ols111 ZayCon Hakaito AieM Xmir Ar`Kritz (*fjernet*) akakulings TinaM Hagr Iceman Gabriel Youngwolf Equerm CyPhErBASE magjah FLarsen Stian0 Jorgen_Veisdal Even_Brandal goggen90 Bobby1 Klekkus bolle_bolle tharshan thileep dalri NoWaX lordarild .com 4s matrix andum Josen91 cs-freak CoffeeBoy citric ReWinD DJ Johansen christophermp redsword Ernie2k Superdan ericandre half-man tigersager stoffe_angel Kylara patty XaroN_ iNsane Ari IceBre4ker <span style='font-size:21pt;line-height:100%'>Påmelding avsluttet!</span> ## etter ønske fra en bruker er et navn, men ikke brukernavnet, tatt bort fra posten av ilpostino ## Endret 20. januar 2022 av Uderzo fjernet fulle navn Lenke til kommentar
Galneryus Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Det hørtes interesant ut med HW-rekka.. Har lyst å være med i den Vis det er noen her som tidligere har vært med i HW-rækka kan jo de organisere dette Nytt banner? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Bra! Jo fler som vil være med , jo bedre og mer morsomt blir det! Nytt banner ville hvert tøft.. Noen som vil designe noe ? =) Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg joiner.. Tror jeg.. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg blir med jeg! : ) Leaf, du tar å ordner alt med HW-rekka Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg er med, mulig jeg til og med er storsinnet nok til å frigi bannergisselet mitt. Lenke til kommentar
Galneryus Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Da har vi i det minste et banner Mulig at HW-rekka blir litt sentralt og ikke i et surt hjørne ?? Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Joiner jeg og Blir vel HW-Tskjorte Limited edition i år og vel ? Lenke til kommentar
Galneryus Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Leaf, har du kontrollen da? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Jeg kan organisere litt, men trenger litt hjelp av noen som har erfaring.. Som kan fixe plasser osv.. Send meg en PM da, med navn.. Så kan vi ha en liten påmelding! Sitte sentralt? Hvor sentralt da? Noen forslag? Noen som vet om hvem som kan fikse t-shortene? Må jo ha det! Alle skal se at det er vi som er kara! Lenke til kommentar
.com Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) midt i hallen et sted? hvertfall ikke for nær scena, helst ikke utganger heller, pga trekk når det luftes edit: leif Endret 29. november 2006 av .com Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 skjønner.. Vi får ta det når seatingen kommer! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg er definitivt med. Blir min første gang på TG... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 blir med på rekke jeg også... om ikke Iceman vil levere fra seg banneret er det mulig jeg kan sy et nytt et (for det er i stoff eller?) men spørs hvor avansert det skal være... Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Midt i salen er alltid best ja... Det er der jeg alltid plasserer meg. Mitt 4. TG Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Send PM, dere som vil meldes på da.. Dette kan bli bra! Noen som vet om muligheter for t-shirts? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Det hørtes interesant ut med HW-rekka..Har lyst å være med i den Vis det er noen her som tidligere har vært med i HW-rækka kan jo de organisere dette Nytt banner? 7377667[/snapback] Det var en dryg signatur unge hr Paulsen..Den er nok litt for lang... Åja, jeg veit hvor du bor! OnT: Er litt interessert i å sitte på rekka, men er ikke helst bestemt på å reise ennå Lenke til kommentar
Galneryus Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Det hørtes interesant ut med HW-rekka..Har lyst å være med i den Vis det er noen her som tidligere har vært med i HW-rækka kan jo de organisere dette Nytt banner? 7377667[/snapback] Det var en dryg signatur unge hr Paulsen..Den er nok litt for lang... Åja, jeg veit hvor du bor! OnT: Er litt interessert i å sitte på rekka, men er ikke helst bestemt på å reise ennå 7389316[/snapback] Ja jeg har ikke fiksa signaturnen ordentlig, men det kommer seg etterhvert Skal han Håvard på TG neste år? EDIT: Skal slutte med Off-topic Endret 29. november 2006 av Niklas_Paulsen Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Skal han Håvard på TG neste år? 7389360[/snapback] Tenker du på meg? Endret 30. november 2006 av Hrisebro Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det hørtes interesant ut med HW-rekka..Har lyst å være med i den Vis det er noen her som tidligere har vært med i HW-rækka kan jo de organisere dette Nytt banner? 7377667[/snapback] Det var en dryg signatur unge hr Paulsen..Den er nok litt for lang... Åja, jeg veit hvor du bor! OnT: Er litt interessert i å sitte på rekka, men er ikke helst bestemt på å reise ennå 7389316[/snapback] Ja jeg har ikke fiksa signaturnen ordentlig, men det kommer seg etterhvert Skal han Håvard på TG neste år? EDIT: Skal slutte med Off-topic 7389360[/snapback] Tviler jeg sterkt på... Han vil vel, men tro'kke han får lov... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg