Grievdus Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 som topic sier hva spiser dere til frokost? jeg kan begynne -1 porsjon havregryn - ett glass melk -proteinshake -1 frukt (helst banan) Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 - 3/4 passe grove brødskiver - Mye melk - ofte eple/ eller banan Varierer egentlig ganske mye fra dag til dag, men det går i det sunne som regel. Trener/bygger du kropp eller noe Grievdus ? Mvh Erlend Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 2 fiberrik med pålegg + et eple og et gladd juice. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 To møllers dobbel svelges unna med 1/3 l vann 2 skiver kneip med blåbær- eller eplesyltetøy 1/3 l skummet melk 125ml yoghurt, av typen yoplaits 0,1% fett Har kjøpt 2 bokser med valnøttkjerner (tilsammen 200g) og en pose med hasselnøttkjerner (250g) på rema, finhakket dette i foodprossessor, og hatt det i en boks som står på kjøkkenbenken. En spiseskje av denne blandingen blandes med 1 stk stor most banan og ca 2/3 ts med kanel. Nydelig "dessert"avslutning på dagens viktigste måltid Hender jeg spiser samme blanding x2 etter trening. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Spiser som regel: - Havregryn med banan og melk. - Tran. - proteinshake Endret 8. oktober 2006 av DNA Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 100 gram med brød Brunost, hvitost eller syltetøy med en halv banan 1 Glass med melk ca. 1,5 dl Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Ukedag: 1 brødskive grovbrød med servelat. 1. glass melk. Helg: 2 brødskiver grovbrød med et elr annet pålegg. 2. glass melk. ...For meg er frokost det minst viktigste måltidet, er jo fysisk umulig å spise så tidlig på dagen. Må jo tvinge i seg mat. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg spiser to brødskiver (med peanøttsmør og syltetøy) før skolen på hverdagene, og et ostesmørbrød grillet i vaffeljern (ja, vaffeljern, ja, det er dritgodt) på lørdag og søndag. Drikker eplejuice eller appelsinjuice til. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 07:00: - 4 tykke og grove skiver med masse pålegg - 2-3 glass melk - Ett eksemplar av alle fruktene som ligger tilgjengelig (som oftest banan og eple) Men allikevel er jeg sulten igjen kl 09:30. Spiser også en svær skål med forskjellig gryn kvelden før, pluss en frukt. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 - 3/4 passe grove brødskiver- Mye melk - ofte eple/ eller banan Varierer egentlig ganske mye fra dag til dag, men det går i det sunne som regel. Trener/bygger du kropp eller noe Grievdus ? Mvh Erlend 7026746[/snapback] gjør det ja Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Uææ, så mye dere spiser Jeg har absolutt ikke matlyst på morran, men tvinger i meg en liten yoghurt med frokostblanding i (blir som go' morgen) eller en halv porsjon frokostblanding. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Eier heller ikke matlyst om morgenen, men presser i meg, seks brødskiver med kjøttpålegg, ofte også egg. En stor porsjon med havregryn, to bananer, og til slutt en halv liter med proteinpulver og melk blandet sammen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 På vanlige ukedager spiser jeg vanligvis maksimalt 1 brødskive til frokost, spiser så utrolig sakte om morgenen, så jeg rekker ikke mer Lenke til kommentar
robot Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg spiser 2 skiver med brød (helst grovtbrød) med ost og kjøttpålegg. drikker 2 glass melk, og drikker en del kaffe. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Mest sannsynligvis tre brødskiver med Sjokade/kaviar/ost/skinke. Men hender jeg kjører litt frokostblanding istedenfor! Håper dere fikk noe nyttig ut av posten min! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 4 husman-knekkebrød med et eller annet på og en gulrot, eventuelt egg og bacon i tillegg til dette. Av og til havregrøt, men ikke for hyppig da jeg kan tenke meg at jeg blir drittlei. Lenke til kommentar
maskot Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 2-3 skiver med Nugatti Max eller sylte Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 vell. sier ikke topic det meste selv har jeg lite tid til frokost så 2-4 skiver ELLER havregryn + glass melk Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Nudler, middagsrester, grøt, skiver eller frukt. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Eple/mandarin/banan el.l. Hvis jeg skal noe viktig i løpet av føste del av dagen så spiser jeg en skive eller to. Bruker ikke å spise skikkelig frokost før litt utpå dagen (9-10-tida). Endret 7. desember 2006 av ManagHead Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå