sir-alex Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg vurderer å kjøpe meg en ny ekstern harddisk. Og ser at de selger Seagate FreeAgent 500GB til 1150kr. Er dette billig eller? Bra kvalitet? Fungerer den som den skal? Håper noen har testet den Lenke til kommentar
audunth Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Har akkurat fått en sånn levert i dag fra Pcutstyr.no. Har ikke testet lese- og skrivehastigheten ennå, men den er ihvertfall så å si helt lydløs. Plug&play-installasjonen gikk som den skulle i XP, dog krevde den en restart av en eller annen grunn. Vær obs på at det med Desktop-utgaven ikke følger med noenting av software. Tåpelig av Seagate at man skal måtte betale for en eSata-tilkobling man kanskje ikke har bruk for for å få med software til å styre ting som lys og strømstyring. Vet ikke om det engang går an med denne driven, men hvis noen der ute har en FreeAgent Pro-drive og har lyst til å sende meg en kopi av FreeAgent Tools som ligger på driven så hadde det vært fint Lenke til kommentar
audunth Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Snakket akkurat med Seagate support via chat, og de sa at Desktop-driven har annen hardware som ikke gjør det mulig å kontrollere lys eller spindown-tid. Så disse funksjonene er kun tilgjengelige i Pro- elle Go-versjonene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå