Anonym2007 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Nå har Forza motorsport 2 car auctions åpnet merket jeg. Tenkte vi kunne ha en tråd der vi kan diskutere, gi tips, spørre etter hjelp om kjøpene der. Man kan f.eks. spørre etter ett røverkjøp på en bestemt bil o.l Har kikket rundt der og må bare si at systemet er utrolig bra. Jeg har (selvfølgelig) ikke spillet enda, men nå gleder jeg meg noe sinnsykt Hva er deres meninger om systemet? Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hva står betalingsenheten CR for? Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Den har vel vertfall vært åpen siden fredagen! Er utrolig kult å legge ut egne biler for salg,eller legge inn bud på andre biler! Men har sett at mange overpriser bilene totalt Hehe.. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Eg får vente til orginalen poppar inn i postkassen min den 8. juni før eg begår ut på noko auksjon Gledar meg stort dòg. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hva står betalingsenheten CR for? 8746242[/snapback] Mest sannsynlig credits ja. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Ser ut til at det er en suksess allerede, veldig mange biler som er lagt ut på auksjon og mange med bra design. Blir spennende etter lanseringen i Europa... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå