tidus2k4 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Folk Lore demoen er nettop lagt ut på den japanske ps store for de som er interessert. Rpg og japansk er en dårlig kombinasjon for de fleste, men jeg må i hvertfall sjekke ut dette Størrelsen er på like over 1gb Endret 1. juni 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Tøft! Må sjekkes når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 full speed download nu.. haha.. 47% done.. gleder meg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Nice med demo uanz Menne litt offtopic er det noen som veit hva de 2 kattene på jpn store er for noe? jeg kan jo ikke japansk så blir litt vanskelig og finne det ut Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Nice, lurer på om jeg skal lage meg en japansk account. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Spillet ser veldig pent ut.. har litt problemer med å finne ut hva jeg skal.. kjenner at japansken min ikke er helt på topp Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Det er helt ok grafikk i spillet. PS3en kan bedre Menne jeg skjønner jo ikke en shit av spillet. Snakka med dama på stranda også nå loker jeg rundt i landsbyen uten og skjønne så mye, men jeg tror dette spillet kan bli bra. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Spillet blir meget pent når du kommer det ut til stedene du får sloss litt.. ps3'en kan sikkert bedre.. men det ser veldig pent ut Kom til en boss eller noe nå.. det var morro Endret 1. juni 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Har u noe tips hva jeg skal i landsbyen ? alle veiene nedover er jo stengt Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 hmmm legger i spoiler tilfelle. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor det er bare en bygning du kan gå inn i tror jeg.. nå spilte jeg med hun jenta. når han lampemannen står utenfor det huset kan du bruke den ene veien sør for å komme videre Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Takker der kom jeg endelig videre. Dette var egentlig et genialt spill med flott grafikk;) Edit: Bare det hadde vært engelsk tekst så hadde jeg fått med litt mer av handlinga Endret 1. juni 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
AndrePS3 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Noen som kan legge ut video fra demoen? Endret 1. juni 2007 av AndrePS3 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Her er det hvertfall fra Ign sin side. Om det er fra demoen elr fullversjon veit jeg ikke. Endret 1. juni 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg lurer på når egentlig demoen slutter jeg. skriver dette i spoiler da jeg beskriver hvor jeg er nå. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg har drept den marihøne lignende saken ved og få den på ryggen også er den glinse porten foran der stengt og jeg får ikke åpnet den. HJELP Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) hehe.. er et lite stykke til tror jeg Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Du må sikkert stjele sjelen dens .... R1 pluss sixaxxis controllene. i stedet for å slå den ihjel Endret 1. juni 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Det var jo ganske artig og så jo ganske pent ut til tider og. Men eneste problemet med spillet er at JEG ikke er japansk. Ellers virker det lovende. Har sikkert en veldig god og dyp historie (var mye snakk i det spillet) Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Hehe.. er rpg vettu.. Lurer på om de har fjernet cutscenes og lagt inn denne comic varianten bare for å gjøre størrelsen på demoen mindre. I traileren som ligger på Hong Kong butikken så ser det ut som disse er movies i stedet. Lenke til kommentar
Bubba-S Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 spillte nettopp gjennom demoen... vel klikket meg igjen heter det japanske kråketær er helt uforståelig. Folk Lore virket faktisk å være ganske bra. Litt vel linær levelprogresjon, men dette kan bli spennende! Meget mulig jeg kjøper dette når det kommer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå