TommyGun77 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 prøv å søk på failure på google, på den "jeg prøver lykken" knappen Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 :!: Hvem er det som finner ut av sånt æ? :!: Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 beste lattern på hele dag!! :lol: Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Det var sååå uventet da! :!: Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 jahaja hva gjør egentlig denne "jeg prøver lykken" knappen? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 å søke på asshole funker også ganske bra! Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) jahaja hva gjør egentlig denne "jeg prøver lykken" knappen? Den sender deg til den siden som er linket til med søkeordet som tittel flest ganger. Så hvis mange nok har linket til bush sin side med søkeordet ditt som tittel, da blir du sendt til bush sin side. Ble sikkert litt rotete forklart. Der jeg leste det var det meget mer forståelig.(Det jeg har skrevet her er min tolkning av det jeg har lest en eller annen gang.) EDIT: Når jeg prøvde lykken med "bullshit" da ble jeg sendt til en bullshit-generator. Da har sikkert mange linket til siden og kalt linken "bullshit". Endret 1. oktober 2005 av eirik1989 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1307241 Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 lolz..............var latterlig d Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 jahaja hva gjør egentlig denne "jeg prøver lykken" knappen? Den sender deg til den siden som er linket til med søkeordet som tittel flest ganger. Så hvis mange nok har linket til bush sin side med søkeordet ditt som tittel, da blir du sendt til bush sin side. Ble sikkert litt rotete forklart. Der jeg leste det var det meget mer forståelig.(Det jeg har skrevet her er min tolkning av det jeg har lest en eller annen gang.) EDIT: Når jeg prøvde lykken med "bullshit" da ble jeg sendt til en bullshit-generator. Da har sikkert mange linket til siden og kalt linken "bullshit". Nei det er den første linken du blir sendt til... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Men sjekk va jeg fant når jeg søkte på asshole og jeg brøver lykken: <meta name="keywords" content="asshole, assholes, bush is an asshole, the asshole song, asshole bush, assho, ass, hole, butt, debate, george w bush, bush, cheney, ashcroft, wolfowitz, jeb, bush, 911, fallwell, clarence, thomas, scalia, right, wing, neo, nazi, hose, bags, politics, election, voter, fraud, diebold, iraq, war, thousands, dead, wounded, maimed, dismembered, falure, profit, debate, kerry, laura, lynn, lesbianism, wmd, zel, mission, accomplished, senator, president, presidential, vice, stealing, fascism, the f word, blair, rumsfeld, classroom, dog, didn't, bark, hawk, neo, con, duct, tape, religious, nut, job, hannity, rush, limbaugh, bill, o'reilly, ann, coulter, nader, kenneth, lay, condoleeza, rice, haliburton, rip, off, abu, gareb, tom, ridge, fighting, terrorism, with, terror, orange, alert, fox, news, propoganda, FREE SPEECH, FREEDOM SAVE OUR DEMOCRACY FROM THESE CRIMINAL MANIACS" /> Lenke til kommentar
So|o Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hehe, artig. Kunne knapt kommet til en mer passende side når man søker på ordet "failure" Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Beste lattern på lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå