Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Anmelde side, hvordan gjøres det?


salah

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enten så tar du kontakt med politiet (ring på 02800) og hør med de hva de skal gjøre ellers så tar du kontakt med mattilsynet på 06040.

 

Og det at edderkopper ikke føler smerte vil jeg se som ren løgn. Og at de ikke føler frykt vil jeg si det samme til. Hvis de ikke hadde følt disse tingene, hvorfor springer da en edderkopp bort fra et menneske når den prøver å bli fanget?

Lenke til kommentar
Enten så tar du kontakt med politiet (ring på 02800) og hør med de hva de skal gjøre ellers så tar du kontakt med mattilsynet på 06040.

 

Og det at edderkopper ikke føler smerte vil jeg se som ren løgn. Og at de ikke føler frykt vil jeg si det samme til. Hvis de ikke hadde følt disse tingene, hvorfor springer da en edderkopp bort fra et menneske når den prøver å bli fanget?

6753125[/snapback]

Takk for en fornuftig svar. Tar snarest kontakt.

Lenke til kommentar
Enten så tar du kontakt med politiet (ring på 02800) og hør med de hva de skal gjøre ellers så tar du kontakt med mattilsynet på 06040.

 

Og det at edderkopper ikke føler smerte vil jeg se som ren løgn. Og at de ikke føler frykt vil jeg si det samme til. Hvis de ikke hadde følt disse tingene, hvorfor springer da en edderkopp bort fra et menneske når den prøver å bli fanget?

6753125[/snapback]

Takk for en fornuftig svar. Tar snarest kontakt.

6753188[/snapback]

 

fortell hvordan det går

Lenke til kommentar

Tror dette går heller dårlig for trådstarter.

Er det straffbart og drepe en vanlig edderkopp? nei

Er det straffbart og drepe en ku? ja

Jeg vet det ikke er så mange som virkelig bryr seg over en person som oppretter en internett side for å sitt budskap om hat til edderkopper. Så at denne siden blir fjernet ser jeg på som lite sannsynlig.

Lenke til kommentar
[sarkasme]

Å, sadistisk insektplageri, dette må anmeldes umiddelbart.

[/sarkasme]

 

Edderkopper er ikke insekt. De går under rovdyr.

Å anmelde dette vil være meningsløst. Saken vil bli henlagt før politiet i det hele tatt får anmeldelsen. Hvis noen tror de bruker ressurser på dette må gjeldende person være sprøyte gal.

 

S,

  • Liker 1
Lenke til kommentar

zilch, jeg håper dette var et dårlig forsøk på å være morsom.

 

Forøvrig skal jeg ikke gi opp. Skal man kunne drepe edderkopper som man vil, skal man likegyldig få lov til å drepe kyr som man vil også.

 

Dette er jo skammelig, og selv om disse dyrene ikke er like store som kyr, betyr det ikke at det er fritt frem å pine dem. Har dere faktisk lest hva som står på disse sidene? Her er det ikke bare prat om å drepe dem, men heller omgjør å pine dem mest mulig. Jeg kan ikke fatte at noen ser positivt på det, selv om dette er små dyr noen av oss ser som plagsomme. Og siden har faktisk over 500 registererte "edderkopp-hatere".

Lenke til kommentar

Edderkopper, mygg og andre småkryp er veldig irriterende så eg kan godt forstå at enkelte hater disse krypene.

Ett sted må vi sette grensen og at det er lovlig å drepe edderkopper syns jeg er bra.. Vil du det skal være forbudt å drepe myggg og? Forbudt å drepe mikroorganismer? Ja mikro organismene har sikkert følelse de og.

 

Samtidig så er det ikke bra å torturere dyr, uansett størrelse, de som står bak denne siden er sikkert bare noen drittunger-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...