Goliath Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Jeg takler ikke sprit på nesten alle måter og vil gjerne få vite din beste drinkoppskrift som klarer kanskje å skjule den heslige smaken! Hvis du har prøvd en medlems oppskrift, gi gjerne karakter og kanskje bilde?! Endret 9. mai 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Screwdriver: Et halvlitersglass, 2,5 dl vodka, 2,5 dl appelsinjuice. Istedrink: 3 deler iste og 2 deler vodka i et halvlitersglass. Smirnoff Ice: Vodka og rusbrus. Bland etter eget ønske. Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Sprit (ett fett hvilken) Is-te Sprite (sitronbrus altså ) Namm! Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Her er 1182 forskjellige forslag. Jack & Cola,er en av mine favoritter Endret 9. mai 2005 av egmur Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2005 vil gjerne at dere kommer med personlige favoritter/oppskrifter.ikke bare lenke til en side med x-antall oppskrifter... skal ta å prøve noen til helgen Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 En vinner her i gården er gin & tonic! Den er lett å like og kan drikkes veldig sterk med et par triks: 1. Finn et melkeglass 2. Fyll det med is (gt'en blir mye lettere å drikke hvis den er iskald) 3. Hell gin 7/10 opp i glasset 4. Spe på med tonicwater 5. Ta en sitron og skvis en generøs mengde sitronsaft oppi glasset 6. Drikk opp og returner til punkt 2 Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Akkurat nå er Kokos rom og appelsin juce godt;) Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jëger og battery! det er snadder jäger skal ikke blandes, det er en skam! ontopic: juice, sprite og sprit.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Jäger og Battery smaker greit, smaker egentlig mest Battery av det. En annen klassiker er Galliano og kaffe + kremdott. Skal drikkes i små shotglass før kaffen blir kald. Ha ei spiseskje nedi gallianoen så den ikke blander seg med kaffen du heller oppå. Halvt om halvt. 4-5 sånne så er man godt i farta, og det blir ikke kvalmt heller. Jeg takler heller ikke selve spritsmaken. Jeg greier faktisk ikke drikke ren Sprite lengre, fordi dette ble alltid brukt som blandevann i halvgod heimbrent på fjortisfester der jeg kom fra (bygde-Norge). Vi snakker om ganske hard helgefesting fra 13-17 år. Men Whiskey greier jeg alltids å trøkke i meg, selv om det ikke er det beste jeg vet. Endret 9. mai 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jack & Cola,er en av mine favoritter Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 karsk ha brennvin oppi helt til den brenner Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 uansett hva du skal lage av drinker, pass på å ha MASSE is, alltid bra. Jeg liker black russian som er 50/50 sprit (40%) og kahlua.. kanskje litt sær men jaja ellers kan du ta en vanlig screwdriver men legg et lag galliano på toppen, drikk uten sugerør, det er digg. enkelt og lage og de fleste har appelsinjus Hvis du ikke har så mye rart til å lage drinker med kan du bruke den nye fantaen pinapple&grapefruit, testa den på lørdag, beste blandevannet jeg har brukt noengang faktisk.. burde du teste. bitterheten i grapefruiten dekker over sprit smaken så om du putter 50/50 sprit og grapefruit smaker man ikke spriten engang (men det er IKKE digg da) PS, hvis du ikke liker vodka, ta å kjøp sambuca, smaker lakris dritdigg og 38% (morsomste er og tenne på da) sjekk ut http://www.cocktailguiden.com bli medlem, fyll inn barskapet ditt å sjekk hva du kan lage Lenke til kommentar
1447 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Red bull + vodka Endret 9. mai 2005 av 1447 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Vanilla Manhattan 1 shot vanilla vodka 1/2 shot søt vermouth 1 dash Angostura Bitter Slipp oppi litt is, rør rundt, og du har en deilig søt drink. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Husker ikke alt som var oppi, men den ble laget sent på kveld, når det eneste spritholdige igjen på festen var Kahlua.. Kahlua Fun Light Bringebær Lime Brus av noe slag Var jævli godt og søtt Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Sprit + sprite + en liten dæsj med tom collins drinkmix. Ferdig. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Sprit + sprite + en liten dæsj med tom collins drinkmix. Ferdig. Du skal bruke gin tin tom collins da. Og godt - det er det. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 en god shot fyll på med ønsket mengde spirt (helst vodka men alt annet duger) i shotte galsset ca halve , fyll på med solber/husholdnings saft , topp med 3- så mange dråper med tabaco som du klarer - drikk så mange du gidder blandingsfårhold er best med 50/50 og 4-5 dråper tabaco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå