Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken bil har dere,eller drømmer om?


rotweiler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
oi

*vente spent til K-Dog kommer innom*

:grin::grin::grin: og så var tiden her ..

 

 

Calibra er en ****** bil for patetiske mammadalter som tror de er tøffe så lenge de har en bil med 3 dører .

calibra er for latterlige stygge annalfabete små 15åringer som ser opp til bjørn-tore og Terje-per i 240ene og Asconaene sine ..

 

FÅ DEG LIV!!

 

 

Jeg stopper her og lar Bjaa ta over

Lenke til kommentar

Haha!

 

Calibra drømme bil? :lol: - :evil:

 

Calibra er en liten stygg rust holk av en gammel wannabe sportsbil. Den oser av plastikk og dårlig kvalitet (er jo Opel). Dessuten har den kjøre egenskaper på linje med en ola bil, taustyring...Hvertfall slikt det virker etter det jeg har hørt..og det har jeg hørt mange ganger...Bare søk litt rundt!

 

Min drømme bil..tja, har ikke 1 drømme bil...jeg har mange flere...

 

Skulle det hvert en gammel bil, måtte det blitt en Chevrolet Camaro 67...

Skulle det blitt en ren gate bil, skulle det blitt en BMW M3 CSl

Skulle det hvert terreng bil/SUV, skulle det blitt en Tourag

Lenke til kommentar

like morsomt hver gang noen som ikke har bil skal uttale seg om kjøreegenskaper og kvalitet.. Spesielt dersom vedkommende ikke engang har førerkort / ikke er gammel nok til å ha førerkort.

 

Men for all del, slå dere løs.. Jeg venter med å høre på dere til dere i det minste har kjørt bilene dere slenger dritt om

Lenke til kommentar
da må vel du være glad nå som den kommer tilsalgs i norge :)

(kan ikke si jeg var overasket over at du raporterte på den saken foresten :p)

Hehe ja, det er ikke fritt for at jeg er litt glad for det ja. Bare så utrolig synd at den koster litt penger også da, dog overkommelig hvis man har litt inntekt, noe jeg mangler. :grine:

Lenke til kommentar
Hold kjeft, hold dere til saken!

 

Skjekk interiøret på Calibra da, vet ikke om jeg skal le eller gråte jeg..Toyota Carina 2 har finere interiør!

 

88-4.jpg

Wow.

Om du skal le eller gråte får være din sak. Interiøret i min "drømme" bil bryr jeg meg fint lite om, såfremt kreftene er der. Dog skal det sies at jeg heller ikke er en Calibra fan, og heller ikke sier nei takk til recaro seter. Poenget mitt er bare at man bør ha en viss erfaring før man uttaler seg så skråsikkert som visse folk gjør. Kanskje du og finner ut det om 6-7 år..når du får lappen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...