Gå til innhold

Gatherer map, del dine ruter :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle gjerne visst hvor filen skal legges. :)

6468557[/snapback]

There are two things you need to use my page. Gatherbook and the .NET framework. Many people already have the .NET framework from Microsoft and do not need to download it. But, if you download Gatherbook and it does not function, you will also have to download and install the .NET framework (about 24 megs). I provide support for neither. Meerly links to the files. So please do not e-mail me asking for support. It should be fairly self explainitory.

Gatherbook version 1.1.3

Microsoft .NET framework

L-E-S

Lenke til kommentar
Skulle gjerne visst hvor filen skal legges. :)

6468557[/snapback]

There are two things you need to use my page. Gatherbook and the .NET framework. Many people already have the .NET framework from Microsoft and do not need to download it. But, if you download Gatherbook and it does not function, you will also have to download and install the .NET framework (about 24 megs). I provide support for neither. Meerly links to the files. So please do not e-mail me asking for support. It should be fairly self explainitory.

Gatherbook version 1.1.3

Microsoft .NET framework

L-E-S

6468766[/snapback]

Så vidt jeg vet har jeg både .NET framework 1.0 og 1.1 i samband med Sony Vegas. Når jeg importerer filen jeg har lastet ned og saver den, får jeg en ny backup fil? Begge er .tsv.

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet har jeg både .NET framework 1.0 og 1.1 i samband med Sony Vegas. Når jeg importerer filen jeg har lastet ned og saver den, får jeg en ny backup fil? Begge er .tsv.

6472750[/snapback]

:wallbash:

*lage bildeveiledning - kommer straks*

LES:

(fyr først opp gatherbook..)

post-6072-1152648025_thumb.jpg

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

6472750[/snapback]

:wallbash:

*lage bildeveiledning - kommer straks*

LES:

(fyr først opp gatherbook..)

6473896[/snapback]

Tusen takk kompis. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...