oophus_3do Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Jeg lurer på om Age of Conan vil kunne havne på den "siden" av forumet. Da det hadde vært utrolig mye lettere å kunne fått samlet alle poser o.l på ett sted. Og jeg vet jeg ikke er alene om å tru at dette spillet vil bli endel større en flere av tittlene innpå der. Det finner jo allerede flere tråder om AoC enn det finnes av FarCry og Star Wars tilsammen. Endret 23. mai 2006 av o(O)phus Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Dette må du ta opp i tilbakemeldingskategorien til gamer.no, beklageligvis virker det som om det ikke er et styre der lenger til å svare på spørsmålet ditt... Men du får nå prøve . Jeg har rapportert tråden din, så den blir sikkert flyttet snart. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Kvifor det? Spørsmålet er jo relatert til forumet, ikkje gamer.no. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Kvifor det? Spørsmålet er jo relatert til forumet, ikkje gamer.no. 6165058[/snapback] Det er vanleg prosedyre å poste denne typen spørsmål under "Tilbakemeldinger, ris og ros (Gamer.no)". o(O)phus: Eg trur ikkje at det er nok postar om AoC til at det kan få ein eigen kategori no. Men visst det blir meir populært, kan det godt tenkes at spelet vil få sin eigen kategori. Eg uttaler meg ikkje på vegne av Gamer.no. Dette er bare mitt syns på saka. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) Det er gamer.no som har "behandlet" alle forspørsler om et spill burde få sin egen kategori hittil og det vil det fortsatt være. Riktignok virker det på meg som man ikke får noe oppmerksomhet i den tilbakemeldingskategorien til gamer.no lenger, men det får så være. Denne tråden er i alle fall i teorien feilpostet. Endret 23. mai 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 Hmm, jaja, jeg prøvde hvertfall å poste den på riktig sted. Så hvis den er det, så kan en brukermoderator bare flytte den.. Og til ttt: Hvis man ser litt rundt i forumet så vil man se att AoC har mange flere poster enn det f.eks Star Wars og FarCry har. Enda de har fått sine "plasser" i Spillforum - for de mest omdiskuterte kategorien. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Og til ttt:Hvis man ser litt rundt i forumet så vil man se att AoC har mange flere poster enn det f.eks Star Wars og FarCry har. Enda de har fått sine "plasser" i Spillforum - for de mest omdiskuterte kategorien. 6165827[/snapback] Far Cry forumet er på 20 sider og Star War er på 14 sider. Dette er ein god del fleire tråder enn AoC har. Forøvrig kan eg nemne at desse to kategoriane mest sannsynleg blir fjerna. Det har i alle fall vore planar om dette tidlegare. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 @ttt: Har du en viss peiling på når TST vil ta seg en tur innom tilbakmeldingskategorien igjen? Ja, dette er offtopic, men det er rett og slett ille at jeg ikke har sett han der på en god stund og at han ei heller har svart på en PM fra meg. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Eg har ikkje snakka med han på ei stund. Men i og med at han er ofte pålogga vil eg tru at han leser det som blir posta under tilbakemeldinger. Han har sikkert vore opptatt med E3 dei siste vekene, men eg får no tru at "jet laggen" har gitt seg no. Eg skal sjå om eg får tak i han og prøve å få eit svar på dei siste spørsmåla som er stilt under tilbakemelding. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 ttt: Merkelig att jeg ikke får frem de sidene da jeg er inne på sidene der..... Hadde jeg vist det så hadde jeg ikke nevnt det... Men igjen, hos meg så er det bare ett par poster hos Far Cry og Star Wars. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Som standard vises bare trådane for dei siste 30 dagane, men ser du over eit lengre tidsrom er det ein god del fleire tråder. Men som sagt, desse kategoriane blir mest sannsyneg fjerna. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 AoC har ikke på langt nær nok poster til å få sit eget forum enda, kanskje når spillet er ute, men det er enda lenge til. Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Det er kun omtrent 13 tråder om Age of Conan i løpet av de siste 180 dagene. Ingen av dem er spesielt aktive heller. Dette er på langt nær nok til å fortjene en egen kategori. Jeg ser at det finnes kategorier under "Mest populære spill" som muligens heller ikke fortjener sin eksistens lenger, og skal foreta grep snart. Flytter tråden til "Tilbakemeldinger, ris og ros (Gamer.no)", hvor den hører hjemme. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg vil si det er på høy tid nå, å ihvertfall bytte bort Star Wars ifra poppulære spill med Age of Conan nå. Det blir stadig snakket om AoC. Hver dag faktisk i de trådene som finnes om det. Star Wars har sin siste "reply" igår. Neste reply etter det er flere dager siden. Synes AoC fortjener ett eget "sted" der inne. Nå som beta er igang og det vil bli mer snakk om dette spillet. Syntes det er merkelig at spillet ikke har fått et eget forum enda faktisk. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Det var ein tråd om dette for ikkje så lenge sidan. Konklusjonen var at det ikkje er no tråder om spelet til at det kan få ein eigen kategori. Vil du lese meir, sjekk ut tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=581443&hl=+conan Tråd stenges. 6473069[/snapback] Hentet denne quoten fra en annen tråd om det samme greiene. Som igjen hennviste til denne tråden. Den konklusjonen blei tatt i april i år. Det er altså nå Juli og for allmen som leser litt i forumet her ser att det er mye ommtale rundt AoC her. Det er på _høytid_ å få gitt Funom og AoC litt ære for det de strever med ved å gi dem ett "eget" forum her inne. Bare det att spillet har fått flere priser etter E3 i år, syns jeg er grunn nok til å ha ett "eget" forum her inne. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Den konklusjonen blei tatt i april i år. Det er altså nå Juli og for allmen som leser litt i forumet her ser att det er mye ommtale rundt AoC her. Innlegget til TST vart oppretta "26/05-2006", ikkje i april. Bare det att spillet har fått flere priser etter E3 i år, syns jeg er grunn nok til å ha ett "eget" forum her inne. Skulle alle spel som vant priser på E3 fått sin eigen kategori, ville det blitt veldig mange kategoriar etterkvart. Det kreves litt meir for å få ein eigen kategori. Etter å ha lest fort igjennom tråder i det siste som omhandler AoC (tråder der tittelen er nemnt i emnetittelen) kom eg fram til at det ikkje var så veldig mange nye tråder om spelet, men ein del var det no. Kva for nokre spel som skal få sin eigen kategori blir løpande vurdert. Reknar med at TST har god oversikt over når evt. AoC passerer den magiske grensa for antall tråder. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Så det er antall tråder som er avgjørende for om ett spill får en egen kategori? Ikke antall "replys" i de "gode" trådene som finnes om emnet? Det trengs jo ikke komme nye tråder hver dag, så lenge de trådene som finnes er veldig poppulære. Nå er jo ikke AoC ute på markedet enda engang, men fordet så starter man å lage guilds til spillet. Synes da det i seg selv bekrefter att det er endel oppmerksomhet i hw.no forumet rundt dette spillet. Endret 11. juli 2006 av o(O)phus Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Både antall tråder og kor mange svar dei får blir vektlagt. Det at eit spel kan bli populært er ikkje nok til å gi det ein eigen kategori. Som sagt så blir dette løpende vurdert av dei som styrer med dette. Rekner med at det kjem nokre endringer når den nye forumstrukturen kjem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Nja, jeg vet ikke helt jeg. Jeg har lyst på en AoC kategori, men siden det kun er tre-fire aktive tråder ser jeg ikke helt nytten, men, selvfølgelig, det ville jo vært greit med en egen AoC kategori Lenke til kommentar
edds Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Vi må støtte norske spillutviklere - lag et AoC subforum! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå