CobrAim Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Heisann jeg skal ha meg ett nytt golfsett. Det settet jeg skal selge er forhondsvis nytt, det er brukt i 2-3 sesonger (spilt lite med i 2 sesong) Settet er i fin stand, ikke noe synlige skader som skal påvirke spillets gang. Orginale settet: Tourpro jern (3,4,5,6,7,8,9,pitch,sandwedge og putter+5'er Fairway wood+bag) Mao helsett Custom køllene: Callaway Steelhead x14 3'er jern (fin stand) Callaway Steelhead x-16 6'er jern (knekt i festet, 500(-) for reprasjon) Callaway steelhead x209'er jern (fin stand) King Cobra SSI 8'er jern (fin stand) Olyo putter (helt grei) Hva tror dere jeg kan få for dette settet, jeg selger det fordi jeg har kjøpt meg ett nytt sett og da trenger jeg ikke 2 sett køller. Kan legge til at jeg har gått fra hcp GK til 16,4 med dette settet Vært med i 4 turneringer vunnet 2 Endret 21. juni 2007 av CobrAim Lenke til kommentar
CobrAim Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 heisann jeg vil gjerne få vekk dette settet, hva kan jeg legge det ut for på qxl/finn ? Lenke til kommentar
CobrAim Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Ingen som har en aning hva jeg kan legge dette ut for!? Lenke til kommentar
CobrAim Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 det kan bli litt vanskelig å få tatt ett bilde nå, sitter i nordnorge ca 150 mil unna settet, men kan slenge opp noen bilder når jeg kommer hjem i starten av august Lenke til kommentar
CobrAim Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 (endret) her er noen bilder av settet så det skal bli lettere å finne ut hvor mye jeg kan få for dette settet Tourpro settet Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Callaway x-20 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Callaway Steelhead x14 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Callaway x16 knekt Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor King Cobra Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Olyo putter Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det var det, håper noen kan komme med en pris jeg kan får for dette settet Endret 3. august 2007 av CobrAim Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 hm, er ingen god driver det der men, du kan nok få noen lapper for settet kanskje prøve å legge det ut for 3000 på finn? om ingen vil ha det setter du bare ned prisen litt og litt til du får napp Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg ville ikke gitt mer enn 1500,- for det settet. De løse jernkøllene prises i prisklassen 2-500,- /stk. Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Får vel håpe han har solgt settet nå, siden dette er en ett år gammel tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå