Pilseboben Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hvordan setter jeg opp Bluetooth i Ubuntu? har en jensen Dongle jeg gjerne vil ha til å virke. men hvilke drivere\programmer må jeg bruke for å få (hovedsaklig) sendt\mottat filer fra en mobil tlf? Lenke til kommentar
MarkT Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Har du gnome-obex-server installert? Det er nok til at du skal kunne sende til mobilen din allefall. Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Har du gnome-obex-server installert? Det er nok til at du skal kunne sende til mobilen din allefall. 9252341[/snapback] hvor finner jeg dette? synaptics finner det ikke.... Lenke til kommentar
eppis Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 det ligger masse info på ubuntuforums eller wikine til ubuntu.. prøv dette: http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=34740 Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg trengte bare å installere gnome-bluetooth og startet "bluetooth file sharing" som legger seg i menyene. Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Jeg trengte bare å installere gnome-bluetooth og startet "bluetooth file sharing" som legger seg i menyene. 9261619[/snapback] funket fett! :-) thanx! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå