Zhor Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 For mange av oss er bilen et fristed, der man kan slå på anlegget og lene seg tilbake og kose seg uten å ta hensyn til andre som klager på bråk og ligende. Men hvilken musikk liker folk å høre på når de er ute å kjører. Noen av mine favoritter er. Orrf - carmina burana (ekke sekker på hvordan det skrives, har sett så mange skrive måter) On - Size does matter (Kjørte engang utenfor da jeg justerte anlegget til denne sangen, på en GLATT vei, ikke veldig smart nei) Bartez - On the move (Favorittsang når man suser på lange rette veier) Ludacris - Move bitch (Når man har treeeeeeeege gamle damer som kjører i 10km/h midt på veien foran seg, eller turister) Farlig rase - Råne (Når man skal gi seg til kjenne for andre bil kjentfolk) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 On the road again? ...by metallica Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Samme musikk som jeg hører på ellers Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Bjørn Torske - Biltur Bjørn Torske - Bobla Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg har en brent versjon av The Strokes - Room on fire i bilen. Brent av hensyn til at det er utrolig lett å få hakk og drit i cd'en når man kjører på humpete veier. Ellers funker det aller meste jeg vanligvis hører på. Dire Straits er veldig typisk bilmusikk, en kamerat av meg hører alltid på det når han kjører. (og jeg sitter på) Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Øystein Sunde har mye bra kjøremusikk... Need for Speed Underground Soundtrack har mye bra... Spesielt: Rob Zombie - Two Lane Blacktop Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 E-Type - Loud Pipes Save Lives Hele albumet er flottflott "rånemusikk" Lenke til kommentar
insider Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Egentlig alt det jeg hører på ved pcen - Gammel 60 70 80 talls rock til Limp bizkit og Him. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Enig med siste taler. Hører på det "vanlige". Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 alt egentlig, men det er best når det er litt fengende tungrock med litt punch i seg. da blir man kongen av veiene Lenke til kommentar
Dommedagsprofet Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg synes blues veldig ofte er fin kjøremusikk, jeg, så jeg hører ofte på Gary Moore på lengre kjøreturer. Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Twisted Sister, Motley Crue, Europe, Judas Priest Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Når jeg kjører alene: Scooter - Faster, harder, scooter - Move your ass - Nessaja - Call me Manana - How much is the fish - No fate - Fire (dvs. kun 1-2 låter fra hvert album) Sash - Adelante Noen Prodigy låter (Smack my bitch up o.l.) Kjører jeg sammen med andre (kona) velger jeg samme musikk som hjemme (det som er aktuelt på MTV/radio) Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) War - Low Rider DMX - Party Up Inner Circle - Bad Boys Joe Cocker - You Can Leave Your Hat On KC And The Sunshine Band - That's The Way I Like It Sweet - Ballroom Blitzz Eric Clapton & B.B. King - Riding with the king Golden Earring - Radar Love White Lion - Radar Love Endret 20. mai 2004 av Jonnar Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 War - Low RiderDMX - Party Up Inner Circle - Bad Boys Joe Cocker - You Can Leave Your Hat On KC And The Sunshine Band - That's The Way I Like It Sweet - Ballroom Blitzz Eric Clapton & B.B. King - Riding with the king Genialt! Men du glemte Radar Love.. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 No må du få opp øynene dine, gutt... Har Radar Love med i 2 versjoner for sikkerhets skyld... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Går mye i reggae på solfylte dager. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 fimmu borgir med Purtania eller indoctrination... ellers so liker eg ikkkje black metal mest heavy metal.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå