Uxzuigal Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Endelig er det på plass, etter mange mange timers jobbing, Biljardbordet mitt Noe lite plass for tiden, men veggen skal inn med slegge om ikke så lenge, og da blir det mer plass til spill satser jeg på Det jeg lurer på, er det noen her som vet om steder som selger custom designa biljardkuler med motiver? Er på utkikk etter drage theme osv på kuler, evt. andre intressante motiver. Kulene må selvfølgelig være innen normal størrelse for spill. mvh. Snabben, the pool master! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Fett med biljard bord hjemmme Hva med å spørre der du kjøpte stasen? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Fant mange sider som solgte baller hvertfall søkte på google. Kuler Køer Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Biljard bord hjemme? Kan jeg komme på besøk? Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Har noe lignende på rommet, gøy selv om det ikke er optimal plass Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Fant mange sider som solgte baller hvertfall søkte på google.Kuler Køer 7112517[/snapback] Jepp, der jeg kjøpte biljardboret fra. Har søkt google inn og ut etter custom baller, uten noen hell, jaja, blir vel et Burnswick Cennetial Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå