Jonhoo Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Heisan folks, lurer på en liten ting... Jeg har i løpet av ferien fått spilt en god del foosball/table football/fotballspill, og har nå lyst til å skaffe meg et bord selv. Jeg spør dermed dere, o store forumbrukere, om dere vet hvor man kan få kjøpt et ordentlig (Vil ikke ha de kjipe plastikkgreiene) foosballbord, og hvilken pris man kan forvente seg. *Crossing fingers Jon Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg er ikke helt sikker på hvor man får kjøpt det, men etter min erfaring (fra 9klasse) så er det ikke like morsomt å ha det hjemme Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 hmm, kanskje ikke det, men er jo tøft å ha hvis det kommer kompiser over og sånt.. Dessuten er det jo bare en måte å bli bedre på, å spille det ^^ Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Komplett har iallfall et litt spinkelt og billig et, så har du i det minste et alternativ om du ikke finner et "skikkelig" et.. Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Sikkert kjempegøy for vennene dine å komme på besøk hos deg og spille fusball med en som praccer hele dagen Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Du finner dem som regel på steder som selger biljardutstyr: Biljard Import og Service Biljardbutikken Underholdningsservice Biljardexperten Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 26. august 2006 Forfatter Del Skrevet 26. august 2006 Se her ja, takk skal dere ha Lenke til kommentar
Cr0aton Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Har hjemme selv, er ikke gøy, ikke vært penga. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Vi har det på jobb, og det er fortsatt morsomt etter ett år med spilling to-tre-fire ganger om dagen. Det hører med at det ikke er i nærheten så morsomt å spille med to som med fire. Innfør gjerne en ekstra regel om at de som taper med et visst antall mål må gjøre noe flaut / morsomt. Her har vi det sånn at de som taper 10-0 eller 10-1 må gå som aper, inkludert lyder, hele veien tilbake til plassen sin, gjennom hele kontorlandskapet. Alltid like gøy når det er noen på besøk. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Netthandelen.no har sånne inne støtt og stadig. Lenke til kommentar
Netthandelen_Norge_AS Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Ja det har vi , gå inn på denn elinken så finner du det vi har: http://netthandelen.no/visProdukter.aspx Einar Lenke til kommentar
Netthandelen_Norge_AS Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Beklager mente denne linken: http://www.netthandelen.no/visProdukter.as...oktekst=fotball Einar Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Kremt, det finnes en "Rediger" knapp. Lenke til kommentar
NFoFo Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hei, Besøk www.foosball.no Bli kjent med oss der, vi har spilt på alle offisielle bord. Turnering nå lørdag 30. september på frogner kino. Jeg har forresten både Bonzini og Roberto Sport mvh NFoFo www.foosball.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå