Gå til innhold

Diskusjon.no-treff i Bergen til når?


Snorre

Anbefalte innlegg

Praktisk informasjon:

 

Oppmøte til treffet er klokken seks den 27. desember ved den blå steinen. Den blå steinen ligger for de som ikke vet det i Torgalmenningen. Er bare å spørre så finner dere nok fram. Som sagt møtes vi her seks. Ettersom vi da først er samlet og har et hopetall av butikker i svært liten avstand foreslår jeg at vi kjøper inn det vi trenger av matvarer til taco-lagingen. Dersom noen ikke har lyst på taco kan jo de kjøpe seg noe annet. Det finner vi ut av der.

 

Etter å ha handlet inn maten tar vi 60-bussen ut til Bønes, og går så til Stefans (SteffyBoy) hus. Her kommer vi til å tilbringe kvelden med mat, prat og hva nå man måtte finne på. Så det dere trenger til treffet er følgende:

 

100-lapp x 1 til mat (Burde være nok)

Drikke og godteri/snop - Dette ordner man med selv.

Godt humør!

 

Etter at treffet er ferdig kan jo de som er myndige og ønsker det ta seg en tur på byen. Dette ordner man selv.

 

 

"Påmeldte" til treffet i julen:

 

Antall som kan komme: 13

 

av-94628.gifPetronius - Silje - Kommer

av-58981.gifThe Strategy-player - Preben - Kommer (mest sannsynlig)

av-51936.gifOrresnei - Snorre - Kommer

av-47511.jpgAkarno - Jens - usikker

av-108848.jpgEplefe - Rebecca - Kommer

av-22017.gifTLZ - Torbjørn - Kommer

post-63-1127657588.gifSmårips eier - Ukjent - Kommer

av-104590.jpgDrThomas - Thomas - Kommer

av-15355.jpgDotten - Vidar - Usikker

av-66723.gifDukeCoke - Aleksander - Kommer

av-37689.gifSteffyBoy - Stefan - Kommer

jokke.gifMorfiril - Steinar - Kommer

av-69468.gifIsbilen - Ukjent - Usikker

av-86424.jpgWackee - William - Usikker

av-36447.jpgdarkness| - Kine - Kommer

av-8633.pngT-Solberg - Trond - Kommer

sneipen.jpgMacManus - Ukjent - Usikker

av-40993.jpgJonnar - Ukjent - Usikker

av-86446.jpgApril - Christine - Usikker

av333510lg.jpgTiamin - Eirik - Kommer

av-38745.gifDeathie - Vidar - Usikker

av-56355.jpgGammelsko - Eivind - Usikker

PatrickM - Patrick - Usikker

 

De som er veldig sikre på at de kan komme sender meg en PM så endrer jeg status bak nicket deres til "kommer". Og ikke tenk koffert ;)

 

 

 

Vel, jeg har i noen uker nå smått prøvd å skape stemning for et forumtreff i Bergen. Nå lar jeg bålet blusse skikkelig opp og starter en egen tråd for dette. Foreslår juleferien på grunn av stemningen og ikke minst det faktum at de eller fleste greier å få presset inn tid til et treff da. Men om mange ønsker å delta tidliger eller senere kan vi alltids legge om tidspunktet.

 

Det jeg foreslår er at vi finner en grei restaurant å spise på. En hvor alle har råd til å kjøpe noe, og hvor alle finner noe de liker. Ikke noen fanzy sushibar med rå laks til 600 kroner altså. Folk får komme med forslag til passende steder. En klassiker er alltids Peppes Pizza. Et annet aktuelt sted er T.G.I. Fridays. Men som sagt, alle forslag er velkomne.

 

Om det er aktuelt kan jo vi over atten ta oss en pils eller flere ute, men dette er noe man kan se på. Om noen kan stille opp med hus/leilighet kan vi gjerne ta oss noen drinker der istedenfor. Øl og annen drikkevare er svindyr ute og jeg ahr ingenting imot å spare litt penger. SteffyBoy har ytret at det kanskje kan bli aktuelt å ha en liten "fest" hos ham(?). Om noen andre har annledning til å dele huset med oss andre er det bare å melde seg.

 

Jeg tror vi bergensere kan få til et ganske hyggelig forumtreff, og alt i alt tror jeg dette kan bli veldig bra. Folk fra alle deler av landet er selvsagt velkommen! Folk må gjerne komme med forslag til hvordan ting skal skje osv. De som er interesserte og er ganske sikker på at de kan komme kan skrive følgende i signatur:

 

Med på diskusjon.no treff i Bergen, bli med du og!

 

Det er enda to måneder til julen så vi har god til til å planlegge dette. Men det er bedre å være tidlig ute en sent ute. jeg vil at flest mulig skal få nyss om dette treffet. Så hva sier folk?

 

"Påmeldte" til treffet i julen:

 

Orresnei

Akarno

Eplefe

TLZ (Desom det er helg og Eplefe greier å dra ham med)

Smårips eier

DrThomas

Dotten

 

Snorre :)

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg joiner sikkert. Får prøve å dra med meg jorgis, George Bush og Mr.Berg. Sikkert loomy også, men han kjenner jeg ikke. Så blir vi WDSere litt representert også :)

7108806[/snapback]

Høres bra ut! Jo flere jo bedre. Er bare å prøve å få dratt med seg folk. Er alltid mange som velger avbud så om man blir mange i utgangspunktet gjør ikke det noe.

Lenke til kommentar
Jeg skulle gjerne vært med, men er nok litt for ung. Var riktignok med på et treff for et annet forum juleferien i fjor, men da var de fleste der 15/16. Her er nok de fleste en del eldre.

 

Men fest hos SteffyBoy sier jeg ikke nei til :p.

7110644[/snapback]

Vel, du kan jo være med på resturantbesøket først da. Ingen aldersgrenser der.

 

Dotten, du må jo bli med! HVis du har annledning da. Kanksje du får litt inspirasjon til krimmen din.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Hva med å ha det mellom jul og nyttår da? Jeg går desverre ikke på skole og har ikke lang juleferie. Sjansene er relativt store for at jeg tar meg en tur hjemom i løpet av juleukene, men ikke på selve julaften eller selve nyttårsaften.

7111275[/snapback]

Vel, jeg er med på juletiden der som mange nok kan da. Hadde jo vært utrolig koselig midt i juletiden også da. Man får nesten se hvor mange som kan komme i julen, om det er mange som ikke kan foreslår at jeg nesten at man kjører et treff før eller etter. Eventuelt to treff en før og en i juletiden. Er ingenting i veien for det.

 

Men vi må få deg med! Hittil er det jo nesten bare du av hunkjønn som har meldt seg. Det går jo ikke ann ;)

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...