MooseOnTheRun Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg kopierte "show desktop" snarveien fra taskbaren og ut på desktopet, også slettet jeg den fra dekstopen men da ble den borte fra taskbaren også. Når jeg trykker på den kommer det opp browse også kan jeg velge hva den skal gjøre, men er jo litt vansklig å velge "show desktop" Noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Skriv dette i kjør: regsvr32 /n /i:U shell32 så burde snarveien dukke opp etter noen sekunder. (I visse sammenhenger: Man bør restarte pc'n, men en kjappere måte er å høyreklikke på startknappen, velg egenskaper og arkfanen oppgavelinje. Fjern avhukingen for 'Vis hurtigstart' og klikk 'Bruk'. Sett på avhukingen igjen og klikk OK. Du vil nå ha 'Vis skrivebord' tilbake) Endret 25. mai 2007 av norbat Lenke til kommentar
tokki Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Dersom det ikke virker, åpne notepad Skriv inn følgende: [shell] Command=2 IconFile=explorer.exe,3 [Taskbar] Command=ToggleDesktop lagre som Show Desktop.scf eventuellt Vis Skrivebord.scf Flytt så fila inn på taskbaren TC Endret 25. mai 2007 av tokki Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 når jeg gjorde det kom det opp "DllInstall in shell32 succeeded" men det skjedde ikke no mer takk for svar hvertfall! Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Tusen takk for hjelpen! alltid grei å ha den snarveien vettu Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Kan det være et alternativ å trykke windows tasten +M/D? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 viste om den å, men liker den andre bedre.. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Fant denne og denne via google, men det er ca det samme som har blitt nevnt. Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 siden denne posten var om snarveier. Så hiver jeg på et lignende spørsmål! Når du åpner windows explorer. Hva skal stå i snarveien så den starter på min datamaskin og ikke mine dokumenter? Lenke til kommentar
tokki Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) siden denne posten var om snarveier. Så hiver jeg på et lignende spørsmål! Når du åpner windows explorer. Hva skal stå i snarveien så den starter på min datamaskin og ikke mine dokumenter? 8703826[/snapback] Høyreklikk på Windows utforsker snarveien og skriv inn %SystemRoot%\explorer.exe /e,/select,c: i "Mål" Da starter den i Min Datamaskin Eller windows tast+E TC Endret 26. mai 2007 av tokki Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå