Halvgud Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 I og med at jeg så Hostel, og kjeda meg ekstremt i alle de altfor mange minuttene den varte. Så har jeg et behov for å vite torturmetoder. Ja, google og kvasir har sikkert masse jål om hvordan, og hva som selvsagt er mest effektivt. 'Fette geniale' sider, knis. Men, det er ikke det jeg er på utkikk etter. Jeg har lyst på de ganske så bisarre, og 'uvirkelige' metodene. Det er ingen grunn for at jeg skal vite, se eller lytte til de. Jeg har bare lyst å vite mulighetene innenfor et felt jeg har alt for lite peiling på. TAKK, POST! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Wiki: Torture Min personlige favoritt: Wiki: Water Torture Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 en klassiker er å trekke ut neglene en etter en med tang,men så har vi jo mafians betongtøfler Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Wiki: Water Torture 7019202[/snapback] Så det på Mythbusters. Det virket ut som en svært god metode. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) hmm.... kan ta for deg tærene med en hammer, 1 etter 1 evt. klippe av fingrer/tær/ører osv. Og til slutt skjære opp brystet med skalpel mens de ser på og det sy det sammen igjen (sakte). Endret 7. oktober 2006 av TorbjørnK Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Du har jo den metoden hvor man kjører et rør opp i rompa på offeret og heller smeltet bly inn i stompen Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Du har jo den metoden hvor man kjører et rør opp i rompa på offeret og heller smeltet bly inn i stompen 7019296[/snapback] Overlever man det... i det lange løp... Lenke til kommentar
hjuldra Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Ace Ventura naturen kaller... der har du noen syyyke metoder ass :!: Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Engelskmennene i India og Kina hadde noen fine måter vi lærte om i samfunnsfag. Plassere vedkommende over en bambus med anus nærmest (Bambus vokser jævlig fort) Plassere vedkommende med stumpen ned i en grop med rotter. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Du trenger et stykk rotte, et stykk glass og en lighter eller flammer av no' slag. Du tar glasset med rotta i og presser det mot magen til vedkommende. Så tar du lighteren og varmer opp glasset slik at til slutt vil rotta i sin redsel begynne å sakte spise seg inn i offeret. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Genial torturmetode jeg hOrte om for ikke mange dagene siden: Sult og tOrst en person over lenger tid, slik at personen blir desperat. Snurr deretter piggtrAd rundt personen helt inntil huden pA magen. Vent litt til. Gi personen ris, Vent bittelitt til. Gi deretter personen tilgang til masse vann! Vent og se Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Genial torturmetode jeg hOrte om for ikke mange dagene siden: Sult og tOrst en person over lenger tid, slik at personen blir desperat. Snurr deretter piggtrAd rundt personen helt inntil huden pA magen. Vent litt til. Gi personen ris, Vent bittelitt til. Gi deretter personen tilgang til masse vann! Vent og se 7019441[/snapback] La meg gjette, magen eser ut, og det blir skikkelig deilig for han som har piggtråden rundt seg? ^^ Høres deilig ut.. Dryppende vann er helt sjukt jævlig! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Man har en liten pyramide, hvor tuppen er av stål. Over denne fester man en person med belte rundt livet, med en strikk festet på hver side av dette beltet. Så "slipper" man personen ned på pyramiden, slik at underlivet knuses/anus revner. Gjentas til ønsket effekt oppnås. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Koking i olje og nøtteknekkeren? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Man tar en skje, og graver ut øyet til personen. ...eller suger det ut med en støvsuger. Testikler kan vel også plasseres på hardt underlag og moses litt med hammer e.l. Lenke til kommentar
Howitz Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 trekke ut ribbeina med en slags sløve tang elns? Lenke til kommentar
Axes Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Du trenger et stykk rotte, et stykk glass og en lighter eller flammer av no' slag. Du tar glasset med rotta i og presser det mot magen til vedkommende. Så tar du lighteren og varmer opp glasset slik at til slutt vil rotta i sin redsel begynne å sakte spise seg inn i offeret. 7019434[/snapback] Hvem film er det fra igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå