Gå til innhold

Kjøpe med PS3 fra Singapore til Norge

Defekt

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på hvordan det funker å bruke en utenlandsk ps3 i Norge. Kan jeg får problemer med subscription-services og liknende, eller vil problemet kun være sone-låsingen av blue-ray, DVD og ps2-spill? I så fall, er dette noe det vil bli mulig å modde etterhvert som teknologien modnes? Til sist, dette er vel typisk en et produkt hvor det vil være vanskelig å få global garanti, så jeg lurer på hvordan feilraten på ps3 er. Er det noen grunn til å bekymre seg over at den kan ryke av egen maskin i løpet av de første par årene?

På forhånd takk for alle svar :).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trur ikke det er så lurt og kjøpe derfra når det gjelder garanti og slike ting, men som sagt så skal det du fortsatt klare og sende den inn trur jeg selv om den er kjøpt i Singapore.

Blu-ray Dvd og ps2 spill har soner, mens ps3 spill er sonefrie.

Ps2 spill herfra vill da ikke funke på den chip brikken som er inne i ps3en.

Edit: + at du kan ha så uflaks at du kan få en maskin som bråker mer enn de andre.

Da blir garantien litt slitsom med sende inn også merker dem ikke problemet og masse slit

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar

du kan kjøpe PS3 i utlandet men du burde kjøpe den i europa. grunnen er pga DVD og Bluray region sone. Som nevnt tidligre så er PS3 sinne spill sone frie men hvis du skal bruke ps3 som en blueray spiller og kjøpe filmer til den her hjemme så vil ikke disse funke. dette er samme opplegg som UMD opplegget til PSP. Siden PS2 spillene er dvd så er vel de også delt opp i region soner.

det jeg har gjort er og kjøpe alle spilla i utlandet (Singapore i ditt tillfele). Så hadde jeg kjøpt spilleren her i Europa sånn at jeg hadde fått Region 2 (Europa) Blueray spiller sånn at jeg kan kjøpe Blueray filmer når det kommer for fult (Blueray vs HD-DVD) går vi ikke innpå :tease: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...