Håvard Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Etter uttallige spørsmål om hvordan jeg uttaler mitt nick, har jeg bestemt meg for å klare opp i dette. Jeg har postet i "Hvordan uttaler du ditt nick"-tråden, uten lykke. Jeg har tilogmed laget lydfiler, som forteller hvordan det skal uttales, så jeg håper folk klarer det nå. Den første, så er nicket delt opp i to, slik at det er lettere å forstå... Nicket Hrisebro skal uttales HåRisebro... Den andre lydfilen, så sier jeg nicket slik som det skal være. Håper jeg får litt klarhet i dette, ved hjelp av denne tråden. Håper dette skal klare opp i en del av problemene. Mvh Hrisebro Lenke til kommentar
humlebolle Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Haha, seriøst? Du har fanklubb da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 (endret) aha du heter Henrik eller Håkon eller noe på H..jaha. Har alltid tenkt det som ett ord. Går ut fra du ikke vil at folk skal kalle deg for nicket ditt i real life, men.. Endret 5. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 5. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Haha, seriøst? Du har fanklubb da? 6809625[/snapback] Nei. Tengte bare jeg skulle klare opp i det, da det ikke hjalp å poste i den andre tråden. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Stemmen din hørtes kjent ut aha du heter Henrik eller Håkon eller noe på H..jaha. Har alltid tenkt det som ett ord. Går ut fra du ikke vil at folk skal kalle deg for nicket ditt i real life, men.. 6809635[/snapback] Jeg heter Håkon! Endret 5. september 2006 av Negotiation Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Du har alltid vært og vil alltid være «(stum H)risebro» for meg. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Stemmen din hørtes kjent ut 6809643[/snapback] Bård Tufte Johansen høres han ut som..... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Du har alltid vært og vil alltid være «(stum H)risebro» for meg. What he said Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 5. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Du har alltid vært og vil alltid være «(stum H)risebro» for meg. What he said 6809666[/snapback] Jaja.. Nå vet dere det værtfall.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Du er, og kommer alltid til å være, *trekkepusten*Risebro for meg. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 (H)Risebro ja.. - Jeg utales Dag-Erik, hvis du lurte Skal jeg lage et MP3-opptak til deg? *Legge inn sangen din på MP3-spilleren* Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Det er tydlig at forumet ikke takler slike paradigmeskifter. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 aha du heter Henrik eller Håkon eller noe på H..jaha. 6809635[/snapback] Jeg vil tippe han heter Håvard. (ja.. jeg jukset ved å lese profilen hans) Lenke til kommentar
dishdish Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Jeg sier bare, MAN SKAL SNAKKE TYDELIG ^^ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 For meg vil du alltid være hirsebro. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 (endret) For meg vil du alltid være hirsebro. 6810046[/snapback] word :!: Endret 5. september 2006 av Vegis Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Spiller det noen rolle hvordan nicket hans uttales da? Jeg har hvertfall ikke for vane å gå rundt i si nick fra forumet høyt i løpet av dagen, men det kan bare være meg som er sær da . Plager meg også lite å vite at det sikkert er en drøss med folk som uttaller nicket mitt annerledes enn det jeg gjør. Endret 5. september 2006 av Wazu Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Jeg leser et nick, og leser det for meg selv inni meg. Er sånn jeg husker ting, ergo har det litt å si hvordan nicket uttales. Uansett kanskje ikke så viktig at man trenger å lage egen tråd, men dog. Endret 5. september 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. september 2006 Rapporter Del Skrevet 5. september 2006 Men kan vi ikke alle lage en tråd hvor vi uttaler nicket vårt. Da blir det veldig pent og ryddig her Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Mitt uttales på engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg