Ace Rimmer Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Det står på forsida på www.elkjop.no 799,- for router og PCMCIA-kort (54Mbps) er jo meget billig. Det er ca halv pris i forhold til butikkprisen deres! Men er det noen som kan si om den er bra? Jeg finner tynt lite info om den på nettet. Fant noen spesifikasjoner på www.philips.no. Jeg har en laptop som jeg gjerne vil ha trådløs så jeg kan bruke den hvor som helst i huset. Jeg har NGT adsl. Noen som har testa den? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 gidd å link til produktet da Lenke til kommentar
Ace Rimmer Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Jeg GADD ikke fordi det var så jævlig lang link http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text Endret 12. oktober 2004 av Ace Rimmer Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Phillips satser stort på trådløse produkter for tiden. Sannsynligvis god kvalitet på dette produktet. Prisen er det ihvertfall ikke noe å si på. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Jeg GADD ikke fordi det var så jævlig lang link http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text tinyurl Endret 12. oktober 2004 av Goebbels Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Det finnes jo noe som heter http:// tag da slik som dette så vises bare et ord istede for here url'en Lenke til kommentar
trondage Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hadde vært fint om dere kunne diskutere produktet, framfor å begynne med en tåpelig "hvordan linke" diskusjon... Og ja, jeg skriver dette for å få flere innlegg jeg også.. hehe Men seriøst, noen som har testet dette produktet? Erfaringer med Philips kort mot andre routere... Rekkevidde, osv... Er avhengig av at kortet virker fint mot 3com-routeren på jobb.. Lenke til kommentar
Ace Rimmer Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg bestilte det i går faktisk. Hvis det er dårlig så kan jeg jo alltids bruke angreretten, men det er sikkert bra nok til mitt bruk. Håper Elkjøp er raske med å sende ut varer! Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Philips er ikke noe typisk jalla-merke så det burde fungere helt fint. Tiden er vel inne for at de store kjedene begynner å pushe wlan... Skriv noe om hvordan det gikk da! Lenke til kommentar
Panter Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Jeg er også nyskjerrig på denne, er vel egentlig liten grunn til at den ikke skal være ok, mye standard komponenter inni vel.. Har søkt litt og funnet disse om noen er interessert. Manual Norsk produktside Skryteside om wireless-networks Men noen som har funnet noen tester el?? En liten digresjon bare; at de konsekvent kaller LAN inngangen og tilhørende lysdiode for "modem" er rimelig amatør da.. Endret 13. oktober 2004 av Panter Lenke til kommentar
Toffa Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Er det virkelig ingen av dem som har bestilt denne som kan fortelle hva de syns om utstyret? Lenke til kommentar
Ace Rimmer Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg har hatt det i et par dager nå og er veldig fornøyd. Det er første gang jeg bruker WLAN så jeg har ikke noe å sammenligne med, men alt var PNP. Jeg har en billig Medion laptop som jeg også kjøpte på Elkjøp (kr 6790,-) og den har ingen problemer med overgangen til trådløst. Nettverket fungerer akkurat som før bortsett fra at det går litt tregere å kopiere store filer mellom maskinene selvfølgelig. Nå vil jeg også ha trådløst på min stasjonære! Satser på å kjøpe nytt hovedkort neste år med innebygd wlan. Helst Asus Lenke til kommentar
Panter Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg har nå prøvd ruteren og pckortet uten problemer. Ruteren er mer eller mindre er renamet SMC boks som Philips samarbeider med. Lenke til kommentar
coban Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg har nå prøvd ruteren og pckortet uten problemer.Ruteren er mer eller mindre er renamet SMC boks som Philips samarbeider med. Javel? Er du helt sikker på dette? Dukker navnet opp på firmware eller no? Fortell fortell:) Lenke til kommentar
knut Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg har nå prøvd ruteren og pckortet uten problemer.Ruteren er mer eller mindre er renamet SMC boks som Philips samarbeider med. Javel? Er du helt sikker på dette? Dukker navnet opp på firmware eller no? Fortell fortell:) Routeren har en mac-adresse som tilhører accton (som er de som produserer mye av utstyret for både 3com og smc). Den bruker en conexant (tidligere intersil) prism brikke for det trådløse, og webgrensesnittet er ganske likt smc sitt. Bare se i manualen til philips. Så det er nok den samme innmaten som 2804 til smc. Lenke til kommentar
surferxy Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Da er: PHILIPS CPWBS054 http://www.lefdal.com/intershoproot/eCS/St...cpwbs054_mx.jpg og SMC2804 http://www.mamoz.no/mamoz/data/bilder/prod...-175/117795.jpg Den samme? Ligner ikke, men innmaten kan jo være lik. Er selv fornøyd med Philips ruteren. Hvis så er tilfelle at de er like, er jo elkjøp/lefdal kjøp av philips ruteren mest gunstig. surfer Endret 24. november 2004 av surferxy Lenke til kommentar
Panter Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg har ikke noe SMC nr, men syntes webgrensesnittet lignet så mye og søkte på nettet og fant ut det som bludern sa, at de har dannet et felles prduksjonsfirma el. Pc-kortet må være et 3com produkt, eller så kjøper de fra samme firma, driverprogrammet er helt likt. Lenke til kommentar
nixon Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg GADD ikke fordi det var så jævlig lang link http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text Gjør sånn da vel --> LINK TIL VAREN Nixon (som har lært seg å lage kort linkhenvisning) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå